Datum
  • Kdykoliv
  •  
    Posledních 24 hodin
  •  
    Poslední 3 dny
  •  
    Posledních 7 dnů
  •  
    Posledních 30 dnů
Vyhledat podle
  • Všechny obory
  •  
    Pouze název
Společnost
  • Jakákoliv společnost
  •  
Zdroj
  • Kdykoliv
  •  
    Pracovní portály
  •  
    Personální agentura
  •  
    Společnosti
Okolí
  • Původní nastavení
  •  
    Přesná lokace
  •  
    5 KM
  •  
    15 KM
  •  
    25 KM
  •  
    50 KM
  •  
    100 KM
Vyčistit filtry
    4 603 pozic - Strana 1 z 15 (0.17 Vteřiny)
    Věděli jste? Neuvoo vám poskytuje nejširší výběr pracovních míst v Česká republika.
    Tady v neuvoo se vždy snažíme našim uživatelům poskytovat co nejširší výběr jedinečného obsahu. Je to díky našim talentovaným zaměstnancům, kteří pracují tvrdě, neustále indexují nové nabídky práce, abychom se mohli stát největší databází pracovních míst v zemi! Toto je jen jeden z milníků, které jsme dosáhli od chvíle, kdy jsme začali. Stále jsme silní, vždy hledáme zlepšení a inovace ve všem, co děláme.
    T.S.BOHEMIA
    |
    Česká republika
    - před 15 dny
    Náplň práce. Příjem a výdej reklamací. Komunikace se zákazníky a servisy výrobce. Komunikace... Komunikace se servisními techniky. Logistika reklamací. Požadujeme. Ukončené SŠ vzdělání...
    e.on
    |
    Ceske Budejovice, Jihočeský
    - před 1 dnem
    Provádění činností v oblasti reklamací elektřiny a plynu. Vystavování opravných faktur... Řešení reklamací. Rozvoj interního informačního systému. Požadavky na uchazeče...
    ČSOB
    |
    Praha
    - před 1 dnem
    Pro útvar Reklamací karetních transakcí na bankomatech hledáme vhodného kandidáta pro dlouhodobou... Náplň práce. pomoc s řešením reklamací transakcí provedených platebními kartami na bankomatech...
    Alza.cz a.s.
    |
    Praha, Hlavní město Praha
    - před 9 dny
    Na oddělení reklamací se staráme o to, aby dostal zákazník své zboží opravené a včas. Záleží nám především na jeho spokojenosti, ale také na spokojenosti nás všech v týmu...
    innogy
    |
    Ostrava, Moravskoslezský
    - před 14 dny
    Komunikace napříč útvary v rámci společnosti innogy v ČR. řešení nestandardních požadavků v oblasti reklamací a stížností, jednání se státními institucemi. zástup...
    STUDENT AGENCY, RegioJet
    |
    Brno
    - před 3 dny
    Chtěli byste si zahrát v práci na detektiva. vyřizovat reklamace klientů, jejich oprávněnost a... správa a samostatné řešení reklamací, zastřešení celého reklamačního procesu. spolupráce na...
    Metrostav Stavebniny s.r.o.
    |
    Praha, Hlavní město Praha
    - před 10 dny
    Co budete v Metrostavu stavebnin na této pozici dělat. řešení reklamací s odběrateli a... práce v informačních systémech NAV a CRM. zakládání zákazníků, zakázek a reklamací...
    O2
    |
    Ostrava, Moravskoslezský
    - před 12 dny
    Hledáme kolegy, kteří se přidají do týmu našich reklamačních specialistů. Ne vždy se vše... Příchozí hovory se stávajícími zákazníky. individuální řešení reklamačních případů...
    SWS a.s.
    |
    Slušovice, Zlínský
    - před 26 dny
    Pracovní náplň přímý kontakt se zákazníky, poradenství příjem a odesílání zboží k reklamačnímu řízení komunikace s dodavateli a jejich reklamačními odděleními, s...
    LAD.CZ
    |
    České Budějovice, Jihočeský
    - před 5 dny
    Požadujeme. znalost parametrů informačních technologií a spotřební elektroniky středoškolské vzdělání v oboru elektro výhodou středně pokročilá znalost angličtiny praxe v oboru výh...
    EKOSPOL a.s.
    |
    Praha
    - před 4 dny
    Jste specialist(k)ou na tiskovou a venkovní reklamu. Zajímají Vás nové trendy v marketingu a máte chuť přicházet s novými nápady. Pracujte v EKOSPOLu a získejte tím šanci pracovat ...
    Yanfeng Automotive Interiors
    |
    Planá nad Lužnicí, Jihočeský
    - před 10 dny
    Příprava vzorků pro zákazníka (schvalování barvy, rozměrů, PPAPy). customer representative. komunikace se zákazníkem. po startu sériové výroby řešení reklamací, zlepšování...
    POLYTEC GROUP
    |
    Chodová Planá
    - před 13 dny
    Sie begeistern sich für .. Führung der lokalen Qualitätsteams. Weiterentwicklung der Kundenbetreuung im Hinblick auf aktives Management von Reklamationen, Analyse und präventives Beheben von...