Asistentka kanceláře a hypoteční specialista v Realitní společnosti České spořitelny
Divize nemovitostí s.r.o.
CZ
před -35 minutou
source : Hitprace

Náplň práce :

  • Administrativní a organizační práce
  • Vedení agendy obchodů
  • Zajištění chodu kanceláře po provozní stránce
  • Komunikace s novými i stávajícími klienty společnosti, dodavateli, úřady
  • Administrativní podpora pro realitní makléře
  • Hypoteční služby pro klienty realitní kanceláře : vyhledávání nejvýhodnějších podmínek různých bank; příprava podkladů k vyřízení žádosti;
  • komunikace s bankami a klientyPožadujeme :

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
  • Uživatelská znalost práce s PC, MS Office
  • Dobré administrativní, komunikativní a organizační schopnosti
  • Zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost
  • Příjemné a reprezentativní vystupování
  • Aktivní přístup k zadaným úkolům
  • Pracovní zkušenosti na obdobné pozici výhodou
  • Úspěšné absolvování zkoušky o spotřebitelském úvěru; nutné dodělat v průběhu zaučeníNabízíme :
  • Zajímavou, zodpovědnou a perspektivní práci ve významné společnosti
  • Příjemné pracovní prostředí v menším přátelském kolektivu
  • Podporu v dalším vzdělání a školení
  • K dispozici pomocnou asistentku
  • Dobré platové podmínky s finančními bonusy
  • Místem pracoviště je centrum Liberce, Felberova 4
  • Nástupní termín listopad / prosinec 2018
  • Nástupní měsíční mzda od 24.000 Kč + provize z hypotečních úvěrů
  • Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost