Administrátor/ka podpory hypoték (30 hodin/týdně) - Ostrava
MONETA Money Bank, a. s.
Moravskoslezský, Czech Republic
před 7 dny
  • Administrátor / ka bude vykonávat práci pro podporu prodeje, jako například zpracovávat dokumenty, vykonávat kontroly, vést záznamy.
  • Tato pracovní funkce je mimo své standardní pracovní povinnosti, které jsou popsané níže, aktivní podporou pro business a také pro týmy Centra hypoték v Ostravě.

    Jedná se o třičtvrteční úvazek na 30 hodin / týdně.

    Náplň práce

  • Zpracování doručené pošty
  • Evidence přijaté pošty
  • Příprava dokumentů pro skenování
  • Indexace nových obchodů a dokumentů
  • Kompletace podkladů do složek k novým obchodům po naskenování
  • Archivace složek + dodatečných dokumentů
  • Komunikace s interními klienty
  • Požadujeme

  • SŠ vzdělání s maturitou
  • Uživatelská znalost PC, MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • Pečlivost, zodpovědnost a samostatnost
  • Dobré komunikační dovednosti
  • Zkušenost v back office velkou výhodou
  • Znalost hypotečních produktů výhodou
  • Nabízíme

  • Týden dovolené nad rámec zákona
  • Cafeteria systém - flexibilní zaměstnanecké výhody zahrnující příspěvek na stravování, penzijní pojištění, volnočasové aktivity a mnoho dalšího
  • Dny volna navíc sick days, parents day atd.
  • Zaměstnanecké produkty za výhodnějších podmínek
  • Prostor a podpora při vzdělávání
  • Příležitost pro osobní i profesní růst
  • Přátelské a otevřené prostředí
  • Uplatnění ve společnosti s mnoha oceněními nejen v bankovní sféře
  • Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost