Referent/ka v úseku administrativy nákupu
Lidl Česka republika v.o.s.
centrála Praha, CZ
před 3 dny

Jsme úspěšným potravinovým řetězcem, který si silnou expanzí zajistil růst do celé Evropy. Na český trh jsme vstoupili v roce 2003 a od té doby otevřeli více než 245 prodejen, které zásobují čtyři logistická centra v Brandýse nad Labem, Cerhovicích, Měříně a Olomouci.

současnosti u nás pracuje více než 11 000 zaměstnanců v oblasti obchodu, nákupu, administrativy a expanze.

Pracovní náplň

  • příprava, tvorba dodavatelských smluv
  • podpora nákupčích
  • komunikace s odděleními napříč českou centrálou a s kolegy z Německa
  • administrativní podpora při změnách sortimentu
  • správa dat v systému
  • Váš profil

  • SŠ / VŠ vzdělání
  • komunikativní znalost německého jazyka (slovem i písmem)
  • dobrá znalost MS Office zejména Excelu
  • schopnost určit si priority
  • vysoký důraz na pečlivost a důslednost
  • chuť pracovat v dynamickém týmu
  • Nabízíme

  • férovou pracovní smlouvu na dobu neurčitou s pevně danými nárůsty mzdy
  • 25 dní dovolené
  • propracovaný systém zapracování a dalšího odborného vzdělávání
  • elektronické stravenky v hodnotě 100 Kč s příspěvkem zaměstnavatele
  • MultiSport kartu
  • jazykové kurzy angličtiny a němčiny
  • příspěvek na penzijní připojištění / spoření po 3 letech ve společnosti
  • pravidelné týmové akce
  • podzimní přísun energie v podobě vitamínového balíčku
  • vánoční dárek
  • balíček pro nastávající rodiče
  • Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost