OFFICE MANAGER & EXECUTIVE ASSISTANT
Annonce
Praha, CZ
před 5 dny

Jsme společnost ManpowerGroup, firma s předním postavením na českém i světovém trhu v poskytování personálních služeb. V současné době mezi sebe hledáme nového kolegu, který posílí náš tým v roli "Office Manager & Executive Assistant".

Čím je naše společnost unikátní? Ačkoliv jsme velká mezinárodní firma, tak zde v České republice máme charakter menší přátelské firmy, kde zaměstnanci oceňují vztahy v týmu, férové zacházení ze strany nadřízených a flexibilitu.

Co Vás na této pozici čeká? Na této pozici budete úzce spolupracovat přímo s Country Managerkou společnosti ManpowerGroup Česká republika.

Kromě této primární role bude vaší zodpovědností agenda spjatá s office managementem a spolupráce s HR oddělením. Mezi hlavní náplně vaší práce bude patřit : Profesionální podpora GŘ společnosti (plánování kalendáře, domlouvání schůzek a ad hoc úkoly) a seniorního manažerského týmu, Pomoc s přípravou materiálů a prezentací pro jednání, Koordinace plánů pro nováčky ve společnosti (+ potenciál spolupráce s HR oddělením i v dalších aktivitách), Příprava výjezdních meetingů či firemních akcí jako jsou např.

setkání manažerů, vánoční večírky, Halloween, apod., Plánování a koordinace centrálních aktivit firmy, Koordinace recepce ( recepční).

Požadujeme

  • Koho do našeho týmu hledáme?
  • Abychom byli oboustranně spokojení, měl / a byste mít :
  • Zkušenosti z obdobné pozice alespoň roky (ideálně z větší obchodní / korporátní společnosti),
  • Systémové a procesně nastavené myšlení,
  • Pozitivní a aktivní přístup k práci (včetně smyslu pro detail a odolnosti vůči stresu),
  • Profesionální a sebevědomé vystupování včetně výborných komunikačních dovedností,
  • Angličtinu na komunikativní úrovni (minimálně B),
  • Znalost balíčku Microsoft Office na pokročilé úrovni.
  • Nabízíme

  • Co nabízíme?
  • Spolupráce na plný úvazek, doba určitá po dobu jednoho roku (při oboustranné spokojenosti dále možnost doby neurčité).
  • Nástup je možný ihned či po domluvě.

  • Dále nabízíme :
  • Zázemí stabilní mezinárodní společnosti, která je jedničkou na českém i světovém trhu v oblasti personálních agentur,
  • Zajímavou a různorodou práci, ve které se můžete mnohé naučit,
  • Příjemné a moderní pracovní prostředí na centrále naší společnosti v centru Prahy ve Florentinu (metro B - Náměstí Republiky, metro C - Florenc),
  • Flexibilní pracovní dobu,
  • Přátelskou firemní kulturu a skvělé kolegy od kterých se můžete mnohé naučit,
  • Služební notebook a telefon i pro soukromé účely,
  • Firemní benefity : stravenky, týden dovolené navíc, sickdays, možnost využití home office, karta Multisport, systém Cafeterie, odborná školení a jazykové kurzy v pracovní době, firemní akce a další.
  • Nahlásit tuto nabídku
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost