Senior HR administrator
Commerzbank International
Prag
před 19 dny

Task :

  • Onboarding process administration
  • Administration of documentation during employees work relationship (changes, etc.)
  • Leaving process administration (preparing agreements, leaving documents)
  • Support in processes for employment of foreigners
  • Administration of benefits
  • Cooperation on the current HR project
  • Guidelines update and preparation new procedures
  • Work with IT systems in HR (eg SAP, attendance system, etc.)
  • Profile :

  • Previous work experience as HR Generalist or HR administration
  • Knowledge of Labor Law (Employment Act, ...)
  • Experience with project management
  • Friendly relationship with IT systems
  • Fluent knowledge of English and German necessary, knowledge of Czech or Polish language will be great advantage
  • Willingness to travel
  • Passion to support employees and provide a great end to end experience around the different employee life-cycle phases
  • Positive approach to clients, teamwork, and openness
  • Požádat
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost