Team Leader zákaznické podpory
WE|DO CZ s.r.o.
Praha
před 2 dny
source : jobsik

Co bude Vaším hlavním úkolem : - Vedení týmu operátorů od schvalování směn až po dovolenou- Poskytovat konzultace operátorům- Proaktivně navrhovat změny metodických postupů- Zpracovávat pravidelné statistiky- Koordinace operátorů, rozdělovat úkoly a jejich následná kontrola- Motivovat a hodnotit své podřízené- Školit nováčky a průběžně doškolovat svůj týmVýsledkem Vaší práce bude : - Správně a efektivně vedení menšího týmu- Spokojený tým- Spokojenější zákazníkK této práci nutně potřeb

Nahlásit tuto nabídku
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Požádat
Můj e-mail
Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
Pokračovat
Žádost