Customer Service Rep -English & French & Italian - Czech Republic
OKIN BPS
Czech Republic
před 15 dny
source : Top Language Jobs

Job description : - Daily communication with clients in order to provide them solutions and customer service. - Creating tickets with the reported failures in customer service centers.

  • Providing information to customers on the repair progress. - Communication with internal teams to verify and resolve clients issues.
  • Working hours shifts : 2 mornings, 2 afternoons, 2 nights and 4 days off. We require : - Minimum secondary education. -
  • Fluency in English, French and Italian languages. - Experience in Customer Services area an andvantage. - Problem solving personality with excellent communications skills.

  • Resilience to stress and high level of flexibility. - Reliability and attention to detail. - Advanced PC skills. Wer offer : -
  • Opportunity to cooperate with Verizon, one of the largest global Telco providers in the world. - Full time employment. -

    Multicultural, challenging and friendly environment. - Daily use of languages. - Extensive training and further career development (CISCO / ITIL Academy). - Other employee benefits.

    Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost