Technik Helpdesku
INF, s.r.o.
Uherské Hradiště, Czech Republic
před 1 dnem
source : Hitprace

Řešení podpory námi vyvinutých aplikací z oblasti stavebnictví a automotive. Okrajově správa sítí - dohledy, support, řešení potíží u zákazníků (e-mailové a doménové servery, SQL servery a antiviry), občasné cesty k zákazníkům.

Nutná zkušenost s prací na Helpdesku a zákaznickou podporu pokročilých aplikací. Požadujeme ŘP "B", znalost AJ pomínkou! Znalost nastavení a užití aplikací Windows 7-10 a Windows server 2008-2016 a zkušenosti s MS SQL.

Znalost Linux výhodou. Asertivní vystupování, obchodní dovednosti, komunikativnost, 5 dní dovolené navíc, 3 sick days, stravenky za 118,- Kč, káva, ovoce, 4x ročně volnočasové poukázky za 1.

000,- Kč, příspěvek na penzijní připojištění od 500,- Kč měsíčně, možnost bezúročné půjčky až 100.000,- Kč, teamspiritové akce, možnost občasné práce na Home Office, služební laptop a mobilní telefon, nová a moderní kancelář, prac.

poměr na 1 rok s možností doby neurčité, pouze životopis na e-mail. ,

Nahlásit tuto nabídku
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Požádat
Můj e-mail
Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
Pokračovat
Žádost