Technická zákaznická podpora - level 2
NSC Global s.r.o.
Brno, CZ
před 14 dny
source : jobsik

První kontakt se zaměstnavatelem e-mailemUchazeč musí ovládat anglický jazyk alepsoň na úrovni B2Výhodou : certifikát CISCO CCNA -

případně odpovídající zkušenosti s technickou podporou v délce trvání alespoň 1 rokuzkušenosti s Frame Relay, Ethernet (MAN), ATM, IMA, ISDN výhodouzákladní znalosti o Windows, Unix, a ticketovacím systému, jako například Remedyzkušenosti se zákaznickým servisem Zaměstnanecké výhody : dovolená navíc, stravenkySouhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou

Step 2
Požádat
Přidat do oblíbených
Odebrat z oblíbenýcch
Požádat
Můj e-mail
Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
Pokračovat
Žádost