Zajímáte se o oblast lidských zdrojů, baví vás komunikovat s lidmi a navazovat nové kontakty? Jste zodpovědní, empatičtí a rádi vidíte výsledky své práce?
Ctěte dál, protože tato nabídka je nejspíš právě pro vás!Jsme svobodná firma, která se zaměřuje na nábor a výběr zaměstnanců i na personální a rozvojové poradenství.
Pracujeme jako kolektiv samostatných odborníků a těší nás propojovat talenty s příležitostmi na trhu práce.Protože stále rosteme, hledáme mezi sebe posilu na pozici Key Account Manager Recruiter.
Těšíme se na nového člověka, který má zkušenost z HR nebo obchodní pozice v oblasti rozvoje lidských zdrojů, má chuť se k nám připojit a vzít kariéru do svých rukou.Jaká práce na vás čeká?
kompletní zastřešení náborových projektů pro naše klienty od A do Z
aktivní vyhledávání a oslovování kandidátů
tvorba inzerátů, aktivní hledání na sociálních sítích, personální marketing
telefonní, on-line a osobní pohovory s kandidáty
péče o přidělené portfolio klientů, akvizice nových klientů
administrativní činnosti související se zakázkami
spolupráce při definování náborové, případně i obchodní strategie
účast na poradách týmu (2x měsíčně osobně v kanceláři v Praze +1x týdně online)
podle zájmu a zaměření podporujeme účast členů týmu i na dalších projektech (naše produktová nabídka : použijte odpovědní formulářPožadujeme :
zkušenosti z oblasti lidských zdrojů a / nebo praxi z obchodní pozice HR nebo oblasti v oblasti rozvoje lidských zdrojů
výborné komunikační a organizační dovednosti
kladný vztah k sociálním sítím a schopnost je kreativně využívat
komunikativní znalost angličtiny a / nebo němčiny a výbornou znalost češtiny
schopnost pracovat samostatně i v týmu
zodpovědnost a pozitivní přístup
možnost pracovat alespoň 6 hodin denně
chuť a ochotu občas cestovat (jste aktivní řidič)Oceníme, ale nevyžadujeme :
praxi z pozice HR Business Partner / Generalist nebo Recruiter
zkušenosti s vedením projektů
zkušenosti s nástroji pro získávání a výběr talentů (Teamio, LinkedIn Recruiter, apod.)
zkušenosti s využíváním MS Office (Word, Excel, Teams) a ideálně i Google (tabulky, složky)Nabízíme :
různorodou práci s možností flexibilního plánování pracovního času
prostor pro sebeuplatnění a realizaci vlastních nápadů
přímou spolupráci se zkušenými HR odborníky a inspirativními klienty
možnost pracovat převážně z domova, komu to však nevyhovuje, může využívat i naši kancelář v centru Prahy
participaci na růstu a dalším formování společnosti Peopledrive
fixní odměnu za odpracovaný čas + atraktivní systém odměn
společné akce kulturní, sportovní, relaxační atd.
přátelský a podporující tým
spolupráci na IČO, HPP nebo DPČ dle preference a dohodyVzdělání : SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, VysokoškolskéTyp pracovního poměru : Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL