Specialista zákaznického servisu
Alza.cz a.s.
Praha
před 6 dny

Na našem call centru jsme sehraná parta lidí, která odpovídá našim zákazníkům na ty nejzapeklitější dotazy. Baví nás komunikovat s lidmi, pomáhat jim s problémy, které mají a nalézat ta nejefektivnější řešení.

Na telefonu jsme jako doma a díky práci na call centru máme přehled o všem novém a známe každý proces v naší firmě.

Pokud i Ty rád / a komunikuješ s lidmi, rád / a se učíš novému a máš aspoň trochu povědomí o moderních technologiích, pak jsi ideální kandidát / ka k doplnění našeho týmu!

Co Tě u nás čeká?Staneš se součástí sehraného týmuBudeš přijímat příchozí hovory našich zákazníků a snažit se jim zodpovědět jejich dotazyTvou zodpovědností bude také emailová komunikace s našimi zákazníky, dotazy se k nám totiž dostávají i touto cestouJe zde možnost i doplňkového prodeje a služebPráce v režimu krátký / dlouhý týden.

Jedná se o noční směny. Co čekáme od Tebe?Zkušenosti ze zákaznického servisu či call centra jsou pro nás výhodou, nikoli podmínkouRád / a komunikuješ s lidmiJsi komunikativní a samostatný / á -

umíš si vyhledat informaceMáš vztah k moderním technologiímMáš pozitivní přístup k práci a nebojíš se vzdělávat Co Ti za to nabízíme?

Pracovní poměr na dobu neurčitouPráci v sehraném týmu lidíMožnost kariérního růstuÚvodní zaškolení (nehodíme tě do toho po hlavě)Přístup ke školení a neustálému vzdělávání, máme zde např.

jazykové kurzyZajímavé finanční ohodnocení a zázemí velké stabilní společnostiBenefity (dotované stravování, Multisport karta, zaměstnanecké slevy atd.)

Požádat
Požádat
Můj e-mail
Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
Pokračovat
Žádost