Reprezentant zákaznického servisu a logistiky
Johnson & Johnson Services, Inc
Prague, Czech Republic
před 1 dnem

Job Description

The MedicalDevices segment produces a broad range of innovative products used primarily byhealth care professionals in the fields of orthopaedics, neurovascular,surgery, vision care, diabetes care, infection prevention, cardiovasculardisease, sports medicine, and aesthetics.

This segment is comprised of ourGlobal Medical Solutions, Global Orthopaedics and Global Surgery Groups. Reprezentantzákaznického oddělení a logistiky Lokalita : Praha Projekt do 31.

3.2019 Reprezentant zákaznickéhoservisu bude mít na starosti řízení vztahů se zákazníky se zaměřením naproduktové portfolio zdravotnických prostředků.

Co bude náplní Vaší práce? Zpracování a vyřizování objednávek ze strany zákazníků (nemocnice a specializovaná zdravotnická střediska)Zajištění celého logistického procesu od dodavatele po doručení k zákazníkoviKomunikace s externími a interními zákazníky (obchodními divize, přepravci, dodavateli atd.

  • a vyřizování jejich požadavkůSpolupráce se skladem a řízení skladových zásob v zájmu zabezpečení kvalitních služeb zákazníkůmFakturace z konsignačních skladů a administrace konsignačních skladůAktivní komunikace s dodavateli;
  • řízení a správa nevykrytých objednávekEvidence a vyřizování zákaznických a dodavatelských reklamacíTýmová spolupráce (vzájemná zastupitelnost s ostatními členy zákaznického oddělení)Zapojení do interních a mezinárodních projektů v rámci společnosti Dlouhodobé zvyšování kvality poskytovaných služeb a interních procesůPlnění ostatních úkolů stanovených manažeremQualificationsCo je pro nás klíčové?

    Zkušeností v zákaznickém servisu / administrativěKomunikativní znalost anglického jazykaVynikající komunikační schopnostiProklientský přístupSchopnost přemýšlet v souvislostech a plánovat s předstihemZkušenost se zlepšováním procesů v prostředí zákaznického servisuSchopnost analyzovat problematické situace a efektivně je řešitVysoké nasazení a adaptabilitaSchopnost aktivní týmové spolupráce, pozitivní přístupZnalost SAP výhodouNa co se můžete těšit?

    Zajímavou práci v jedné z největších mezinárodních zdravotnických společnostíMožnost spolupracovat s odborníky z oblasti zdravotnictvíMožnost dále se rozvíjet po osobní i profesní stránceŠiroká škála zaměstnaneckých benefitů, jako je životní a penzijní pojištění, 5 týdnů dovolené, atd.

    Primary LocationCzech Republic-Prague-Prague-OrganizationJohnson & Johnson, s.r.o. (7065)Job FunctionCustomer ServiceRequisition ID1905743947W

    The MedicalDevices segment produces a broad range of innovative products used primarily byhealth care professionals in the fields of orthopaedics, neurovascular,surgery, vision care, diabetes care, infection prevention, cardiovasculardisease, sports medicine, and aesthetics.

    This segment is comprised of ourGlobal Medical Solutions, Global Orthopaedics and Global Surgery Groups.

    Reprezentant zákaznickéhoservisu bude mít na starosti řízení vztahů se zákazníky se zaměřením naproduktové portfolio zdravotnických prostředků.

  • Zpracování a vyřizování objednávek ze strany zákazníků (nemocnice a specializovaná zdravotnická střediska)
  • Zajištění celého logistického procesu od dodavatele po doručení k zákazníkovi
  • Komunikace s externími a interními zákazníky (obchodními divize, přepravci, dodavateli atd.) a vyřizování jejich požadavků
  • Spolupráce se skladem a řízení skladových zásob v zájmu zabezpečení kvalitních služeb zákazníkům
  • Fakturace z konsignačních skladů a administrace konsignačních skladů
  • Aktivní komunikace s dodavateli; řízení a správa nevykrytých objednávek
  • Evidence a vyřizování zákaznických a dodavatelských reklamací
  • Týmová spolupráce (vzájemná zastupitelnost s ostatními členy zákaznického oddělení)
  • Zapojení do interních a mezinárodních projektů v rámci společnosti
  • Dlouhodobé zvyšování kvality poskytovaných služeb a interních procesů
  • Plnění ostatních úkolů stanovených manažerem
  • Zkušeností v zákaznickém servisu / administrativě
  • Komunikativní znalost anglického jazyka
  • Vynikající komunikační schopnosti
  • Proklientský přístup
  • Schopnost přemýšlet v souvislostech a plánovat s předstihem
  • Zkušenost se zlepšováním procesů v prostředí zákaznického servisu
  • Schopnost analyzovat problematické situace a efektivně je řešit
  • Vysoké nasazení a adaptabilita
  • Schopnost aktivní týmové spolupráce, pozitivní přístup
  • Znalost SAP výhodou
  • Zajímavou práci v jedné z největších mezinárodních zdravotnických společností
  • Možnost spolupracovat s odborníky z oblasti zdravotnictví
  • Možnost dále se rozvíjet po osobní i profesní stránce
  • Široká škála zaměstnaneckých benefitů, jako je životní a penzijní pojištění, 5 týdnů dovolené, atd.
  • Johnson & Johnson is an Affirmative Action and Equal Opportunity Employer. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, sex, sexual orientation, gender identity, age, national origin, or protected veteran status and will not be discriminated against on the basis of disability.

    Equal Employment Opportunity PostersIf you are an individual with a disability and would like to request a reasonable accommodation as part of the employment selection process, please complete the form below.

    If you’d like to view a copy of the company’s affirmative action plan, please complete this form.This site is governed solely by applicable U.

    S. laws and governmental regulations. Please see our Privacy Policy. Use of this site constitutes your consent to application of such laws and regulations and to our Privacy Policy.

    Your use of the information on this site is subject to the terms of our Legal Notice. You should view the News section and the most recent SEC Filings in the Investor section in order to receive the most current information made available by Johnson & Johnson Services, Inc.

    Contact Us with any questions or search this site for more information.

    Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost