CO BUDETE DĚLAT?Spravovat oblast firemního nákupního systémuStarat se nákupní požadavky v systémuZpracovávat požadavky nákupu pro ostatní pobočky firmyPoskytovat podporu při zavádění nákupních a logistických procesůVytvářet a spolupracovat při tvorbě nových řešení v oblasti nákupuPožadujeme : Máte aktivní němčinu (min.
B2) a zkušenosti v administrativě, ideálně nákupu? Nabízíme stabilní práci na zkrácený úvazek (ca. 25 hod. týdně) s možností prodloužení na plný úvazek do budoucna.
Home office až 4 dny v týdnu. Vhodné též pro absolventy! Nabízíme : CO VÁM NABÍZÍ FIRMA?Práci v příjemném pracovním prostředíZajímavou mzdu s každoročním navýšenímJeden plat ročně navícZkrácený úvazek ca.
25 hod. týdněPo zaškolení možnost home office až 4 dny v týdnu5 týdnů dovolenéSick daysFlexibilní pracovní dobuKafeterie (500 Kč / měsíc), stravenkyMožnost kariérně růstOdborné a jazykové vzděláváníMísto výkonu práce : Třebíč / home officeVzdělání : SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, VysokoškolskéTyp pracovního poměru : Plný úvazek, Zkrácený úvazek