Cash Collection Representative
LifeScan Czech Republic s.r.o.
Praha
před 3 dny
source : Hitprace

Kontakt : e-mail : nthomas lifescan.comJOB DESCRIPTION The overall responsibilty is to ensure cash received by all customers and related transactions are accurately, timely and completely processed and that the financial risk is kept as low as possible, to ensure that DSO is maintained at a low level.

Popis práce : Celkovou odpovědností je zajistit, aby hotovost přijatá všemi zákazníky a související transakce byly přesně, včasně a kompletně zpracovány a finanční riziko bylo udržováno na co nejnižší úrovni, aby bylo zajištěno, že DSO bude udržováno na nízké úrovni.

Základní povinnosti a odpovědnosti : o Sledování a vedení přiřazených účtů, provádění kontroly kredituo Kontrola blokovaných kreditních příkazů nebo po lhůtě pro splnění definovaných cílů oddělení a metriky aktivityo Odpovědný za snížení delikvence pro přiřazené účtyo Navrhování a implementace procesů ke zlepšení cash flow a snížení pohledáveko Poskytování služeb našim zákazníkům v souvislosti s problémy s inkasem, zpracováním refundací zákazníků, zpracováním a kontrolou úprav účtůo Vykonávání upomíneko Zpracování dluhůo Týdenní a měsíční hlášenío Provádění úkolů a povinností nezbytných pro podporu globálních pohledáveko Koordinace s prodejním týmem a senior managementem, je-li to nutné k urychlení procesu sběru inkasao Účast na schůzích plánování týmuo Poskytování podpory kolegům z prodeje, financí a zákaznických služeb v případě potřebyo Další odpovědnosti a činnosti, které mohou být přiděleny CC manažerem Místo výkonu práce : Zaměstnanec pracuje v Praze, České republicePožadavky na pracovní pozici : Základní znalosti a dovednosti : o Vynikající schopnost písemné a ústní komunikaceo Telefonické dovednosti - v oblasti naslouchání, řešení problémů, řešení složitých situací nebo dotčených zákazníkůo Osobní organizační schopnostio Organizace - schopnost upřednostňovat důležité úkoly a pracovat pod tlakem / náročnými lhůtamio Schopnost sledovat specifické procesyo Flexibilitao Zaměření na detialo Schopnost strukturování, analýzy a porozumění datůmo Plynulová znalost (písemně i ústně) španělského jazyka a velmi dobrá znalost anglického jazykao Znalost MS Outlooku, Wordu, Exceluo Schopnost efektivně pracovat v kancelářském prostředí, používat počítač a další kancelářské vybaveníDalší dovednosti : o Zaměření na zákazníka a empatieo Týmový hráčo Otevřenost, kulturní citlivosto Schopnost rozpoznat a přivítat rozmanitosto Flexibilita a přístup zaměřený na řešení problémůo Zápal pro zlepšování procesůŽivotopis a průvodní dopis zasílejte výhradně v anglickém jazyce (Please send your answer and CV in English only)Zaměst.

výhody : stravenky,příspěvek na dopravu, příspěvek na jazykový kurz

Nahlásit tuto nabídku
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Požádat
Můj e-mail
Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
Pokračovat
Žádost