Specialista zákaznického servisu (30 - 35 tis)
Trenkwalder Česká Republika
Opatovice nad Labem
před 6 dny
source : Hitprace

Náplň práce

  • zpracování, sledování a kontrola objednávek
  • zajištění plnění objednávek
  • fakturace
  • řízení a koordinace požadavků zákazníka
  • zajištění přepravy - komunikace se zahraničními kolegy
  • průběžná optimalizace procesů
  • Váš profil

  • SŠ / VŠ vzdělání ekonomického směru
  • zkušenosti v oblasti zákaznického servisu, logistiky či plánování
  • výborné vyjadřovací a komunikační dovednosti
  • znalost MS Office
  • znalost SAP výhodou
  • angličtina na úrovni C1
  • znalost dalšího jazyka na úrovni min. B1 : němčina, francouzština, španělština
  • Naše nabídka

  • perspektivní zaměstnání ve stabilní společnosti
  • 13.plat
  • vzdělávací a jazykové kurzy
  • příspěvek na dopravu
  • široká škála firemních benefitů (příspěvek na stravování, 5 týdnů dovolené, permanentky na hokejové zápasy atd.)
  • Požadavky na uchazeče

  • SŠ / VŠ vzdělání ekonomického směru
  • zkušenosti v oblasti zákaznického servisu, logistiky či plánování
  • výborné vyjadřovací a komunikační dovednosti
  • znalost MS Office
  • znalost SAP výhodou
  • angličtina na úrovni C1
  • znalost dalšího jazyka na úrovni min. B1 : němčina, francouzština, španělština
  • Odměny a benefity

  • perspektivní zaměstnání ve stabilní společnosti
  • 13.plat
  • vzdělávací a jazykové kurzy
  • příspěvek na dopravu
  • široká škála firemních benefitů (příspěvek na stravování, 5 týdnů dovolené, permanentky na hokejové zápasy atd.)
  • Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost