Asistentka ředitele
Advantage Consulting, s.r.o.Brno
Jihomoravský kraj, CZ
před 3 dny
  • organizace kalendáře ředitele
  • vyřizování telefonních hovorů, emailů a pošty
  • příprava podkladů ke schůzkám
  • organizace pracovních cest (objednávání letenek, hotelů )
  • tvorba písemných listin, dopisů
  • evidence a archivace dokumentace a další administrativa Jsi zodpovědná, organizačně schopná osoba se smyslem pro pořádek?
  • Máš reprezentativní vystupování, zkušenosti v administrativě a aktivní přístup k práci pro Tebe není překážkou? Pak jsi to právě TY, koho hledáme! Významná develop

    Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost