Pracovník back office
Advantage Consulting, s.r.o.Brno
Brno centrum, CZ
před 18 hodinami
  • příjem a zadávání objednávek do ERP systému
  • sledování zásilek ze zahraničí (termíny dodání, ceny, množství)
  • správa dat zákazníků v systému
  • kooperace s kolegy z podpory zákazníků
  • tvorba fakturace Ovládáte anglický jazyk a rádi byste pracovali pro nadnárodní společnost? Jste pečlivá a preferujete práci v kanceláři?
  • Pak zašlete životopis ještě dnes! Prestižní mezinárodní výrobní společnost hledá pohodovou parťačku / parťáká do týmu na pozici : ORDER PROCESSING (25 000 - 28 000 Kč)

  • poho
  • Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost