Specialista zákaznického servisu s NĚMČINOU
Alza.cz a.s.
Olomouc
před 16 hodinami

Pro naše call centrum hledáme Speciality, kteří ovládají němčinu.

Jsme parta lidí, která odpovídá na dotazy našich zákazníků jak telefonicky tak písemně. Obrací se na nás zákazníci i z jiných krajů světa, pakliže Tě baví jazyky a komunikace s lidmi, jsi náš člověk : )

případě zájmu zašli svůj životopis přes kontaktní formulář níže.

Proč si to u nás zamiluješ?

  • Mzda až 33 000 Kč.
  • Individuální přístup - školení, která Ti umožní být lepší a získat přesah v oborech, které Tě zajímají.
  • Možnost kariérního růstu - upřednostňujeme interní výběrová řízení a Call centrum je skvělým odrazovým můstkem.
  • Stravenky.
  • Benefity jako jsou zaměstnanecké slevy, pojištění, zvýhodněné volání, výuka jazyků - proč se nezdokonalovat. : )
  • Co všechno budeš mít pod palcem?

  • Budeš přijímat příchozí hovory našich zákazníků (primárně německém jazyce) a snažit se jim zodpovědět všechny dotazy.
  • Tvou zodpovědností bude také e-mailová komunikace, dotazy se k nám dostávají i touto cestou.
  • Můžeš si přivydělat doplňkovým prodejem služeb.
  • Staneš se součástí sehraného týmu - Tvůj nadřízený s týmem Ti pomohou se vším, s čím budeš potřebovat.
  • Čeho si na Tobě budeme cenit?

  • Zkušenosti ze zákaznického servisu či call centra jsou pro nás výhodou, nikoli podmínkou.
  • Jsi komunikativní a samostatný / á - umíš si vyhledat informace.
  • Máš týmového ducha a chuť se stát součástí fajn kolektivu.
  • Máš vztah k moderní technologii.
  • Máš pozitivní přístup k práci a nebojíš se vzdělávat.
  • Ovládáš NJ na komunikativní úrovni (C1 / C2).
  • Jak probíhá výběrový proces a s kým se potkáš?

  • Jako první se Ti ozve náš HR specialista po telefonu.
  • Následně po vzájemné domluvě si Tě pozveme na osobní pohovor.
  • Na pozici Specialista zákaznického servisu s NĚMČINOU v průběhu výběrového řízení potkáte

    Do této doby si přesně vybavuji můj pohovor v Alza.cz na pozici pokladní - Holešovice. Je tomu 3 roky a nikdy by mě nenapadlo, že budu mít tu příležitost rozšiřovat náš #alza tým o další kolegy.

    Do jedoucího expresu Alza.cz jsem nastoupila teprve v únoru 2019, ale už teď vím, že to bude jízda. : ) Mám na starosti tým teamleaderů našeho call centra a společně se staráme o naše operátory, kteří jsou pro naše call centrum jako pohon a pečují o naše zákazníky.

    Jsem moc ráda za kolektiv, který tu máme, protože to je pro mne to nejdůležitější. Když nejsem v Alze, chodím do fitka a přes léto se účastním charitativních běhů.

    Miluju ovoce a ráda hraju na příčnou flétnu. Budu ráda, když se k nám přidáš!

    Nahlásit tuto nabídku
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost