Vedoucí skladu pro JYSK Bohnice
JYSK
Praha 8, Hlavní město Praha, Czech republic
před 5 dny

Popis nabídky práce

Jste ochotný udělat všechno pro prodej? Chcete pracovat v rychlém tempu maloobchodu, který neustále přináší nové výzvy? Baví Vás práce v týmu?

Pokud ano, možná jste to právě Vy, koho hledáme.

Jako asistent prodeje s odpovědností za sklad vedoucí skladu přispíváte k výborným výsledkům prodejny tím, že optimálně vedete sklad a s hrdostí poskytujete našim zákazníkům prvotřídní servis na prodejně.

Nemáte vlastní podřízené. Při příjmu zboží (1-2 krát týdně) a práci ve skladu spolupracujete s ostatními asistenty prodeje, které při tom řídíte.

Nástupní plat : 29 000 Kč hrubého + měsíční bonusy.

Termín nástupu : ihned nebo dohodou.

Prokážete odhodlání tím, že

  • zajistíte, aby byly skladové prostory vždy 100% připravené na zákazníky;
  • zaškolíte své kolegy v oblasti skladových procedur;
  • vytvoříte ve skladu bezpečné a příjemné pracovní prostředí;
  • budete pracovat na prodejně s ostatními kolegy;
  • povedete prodejnu jako vedoucí směny;
  • máte chuť se rozvíjet a ambice vybudovat si kariéru v mezinárodní společnosti.
  • Získáte příležitosti a my Vám nabídneme

  • motivující bonusy jako odměnu za výsledky prodeje;
  • možnost rozvíjet se a praktické školení šité na míru;
  • možnost rychlého kariérního růstu bez ohledu na věk;
  • po dvou letech 5. týden dovolené;
  • stravenky v hodnotě 100 Kč;
  • zaměstnaneckou slevu na nákup zboží;
  • odpovědnost za řízení skladu a zázemí prodejny;
  • možnost soutěžit, vyhrávat a oslavovat vynikající výkony;
  • skvělou firemní kulturu.
  • roce 1979 otevřel JYSK první prodejnu v Dánsku. Od té doby se JYSK rozrostl na více než 3000 prodeje po celém světě. Abychom mohli růst i v budoucnu, potřebujeme ty nejlepší zaměstnance.

    Chopte se této příležitosti a staňte se součástí JYSKu. Pokud projevíte odhodlání, získáte příležitosti.

    Klikněte na Mám zájem a nastartujte svou kariéru v naší společnosti.

    Další informace

    Náborový proces v JYSKu obvykle trvá 2 až 4 týdny a má následující sled :

  • Hodnocení životopisu manažerem prodejny
  • Zaslání video dotazníku
  • První kolo pohovorů s manažerem prodejny
  • Zaslání osobnostního dotazníku
  • Druhé kolo pohovorů s oblastním manažerem
  • Ověření referencí po dohodě s kandidátem
  • Nahlásit tuto nabídku
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost