Asistentka pro IT obchodní tým
HR PROfi
Praha-Nusle, CZ
před 5 dny
source : Easy-prace.cz
  • Administrativní podpora obchodnímu týmu
  • Zakládání a update digitálních složek klientů
  • Příprava smluvních dokumentů
  • Zpracování požadavků ze strany klientů a obchodních manažerů
  • Spolupráce s ostatními týmy ve společnosti
  • Příprava dokumentů pro finanční oddělení
  • Organizování agendy obchodního ředitele
  • Propojování informací mezi divizemi : HR, Finance, Delivery, Projects Požadujeme :
  • Máš zkušenosti (2-3 roky) v administrativě - finance, účetnictví, obchod
  • Máš výborné organizační a koordinační dovednosti
  • Máš komunikativní AJ
  • Umíš si svou práci zorganizovat, jsi pečlivá a dotahuješ věci do konce
  • Umíš pracovat velmi dobře s excelem (s CRM systémem je +)
  • Dokážeš si určit priority, když se sejde více práce najednou Nabízíme :
  • Skvělý tým a otevřenou firemní kulturu
  • Možnost řídit si svůj pracovní čas a pracovat odkudkoli
  • Různorodou práci a skvělé finanční ohodnocení
  • Možnost vzdělávání
  • Firemní setkávání a eventy Vzdělání : SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolskéTyp pracovního poměru : Plný úvazek
  • Nahlásit tuto nabídku
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost