referent/ka nákupu
BONNEL TECHNOLOGIE s. r. o.
Cheb
před 8 dny
source : Fajn brigády.cz

Informace o pracovním místě

Požadujeme :

  • SŠ / VŠ technického směru, nejlépe elektrotechnického
  • podmínka : dobrá znalost anglického jazyka, znalost německého jazyka výhodou
  • praxe na podobné pozici min. 1 rok nákup, obchod nebo logistika, není podmínkou
  • uživatelskou znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook)
  • zkušenosti s jakýmkoliv podnikovým ERP výhodou
  • řidičský průkaz sk. B.
  • Pracovní náplň :

  • komunikace s domácími i zahraničními dodavateli a interními zákazníky
  • vyhledávání nových dodavatelů, výrobců v případě potřeby
  • odpovědnost za plynulé zásobování výrobním materiálem
  • optimalizace cenových, dodacích a platebních podmínek
  • úzká spolupráce na nových projektech s kolegy z ostatních oddělení
  • zastřešení nákupu náhradních dílů, služeb a zařízení pro všechna oddělení firmy
  • hodnocení dodavatelů a řešení reklamací
  • evidence v podnikovém ERP databáze dodavatelů, poptávky, objednávky, vstupní faktury.
  • Nabízíme :

  • zaměstnání na HPP v perspektivní a stabilní obchodní společnosti
  • odpovědnou, zajímavou a různorodou práci v přátelském prostředí
  • odpovídající platové ohodnocení
  • flexibilní pracovní dobu (příchod 7 : 00-8.30, odchod 15 : 30-17 : 00)
  • zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, finanční odměny, stravenky, občerstvení na pracovišti, teambuildingy).
  • Hoď to na fejs.

  • Doporučit kamarádovi
  • Poslat na email
  • Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost