Obchodní asistent/ka / referent/ka
PARTNER 4 JOB s.r.o.
Hněvotín, CZ
před 1 dnem

Náplň práce :

  • Kompletní administrativní podpora oddělení
  • Příprava cenových kalkulací / nabídek
  • Úzká spolupráce s obchodním týmem
  • Komunikace s mateřskou společností v zahraničí e-mail
  • Příprava podkladů k fakturaci
  • Zajištění logistiky
  • Požadavky :

  • Aktivní znalost práce na PC
  • Základní znalost AJ nebo NJ - občasná e-mailová komunikace
  • Nabídka :

  • Zázemí stabilní a prosperující společnosti
  • Zaměstnání na hlavní pracovní poměr
  • Práce v kanceláři s cca 4 spolupracovníky
  • 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, jazykové kurzy, penzijní připojištění atd.
  • Pracovní doba : po-čt 8.00 17.00 hod., pá 8.00 14.30 hod.
  • Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost