5 Call Center, přes 150 zaměstnanců, zvedáme desetitisíce hovorů ročně, zpracováváme stovky zákaznických požadavků každý den a hledáme někoho, kdo toto všechno ukočíruje.
Hledáme Manažera provozu Call Center.
Proč si to u nás zamilujete?
Co všechno budete mít pod palcem?
Čeho si na Vás budeme cenit?
Jak probíhá výběrový proces a s kým se potkáte?
Na pozici Manažer provozu Call Center v průběhu výběrového řízení potkáte
Alze pracuji od poloviny roku 2016. Začínala jsem na pozici HR Specialist a postupně jsem se vypracovala až na pozici HR Business Partnera.
Jsem tedy zářným příkladem toho, že Alza dává lidem šanci vyrůst. Společně s mým týmem se staráme o oddělení Reklamace, Call centrum a Montáže PC .
Práce na těchto odděleních je odlišná. Své si tu najdou milovníci moderních technologií, komunikativní jedinci i introverti.
Spojuje je však jedno, a tím je tým skvělých lidí. Pokud Tě zaujala některá z pozic, pošli nám svůj životopis a přidej se k nám.
Alze jsem od září roku 2019 a s nadšením musím říci, že dynamika kterou Alza má, mě prostě nadchla. Baví mě tu rychlost, se kterou můžeme věci měnit, baví mne tu lidé, kteří jsou prima.
A společně, jako jeden tým, děláme všechno pro to, abychom zákazníkům poskytli ty nejlepší, pětihvězdičkové služby. Hledáme další nadšence, tak neváhej a přidej se ke mně do týmu Prodejna P7 - HolešoviceJateční 33aPraha 17000