Referent zákaznického servisu
DB Schenker
Nučice, Česká republika
před 32 dny

Hledáte práci, kde si váží Vaší pracovitosti, dobrých nápadů a týmového ducha?

Vítejte v mezinárodní logistické společnosti DB Schenker!

Referent zákaznického servisu Bor u Tachova

Nabízíme Vám možnost využít své komunikační dovednosti a uplatnit svou pečlivost na pozici, kterou právě obsazujeme.

Co bude Vaším úkolem?

  • pravidelná komunikace se zákazníkem, řešení příp. nestandardních situací
  • zodpovědnost za kompletaci objednávek kontrola stavu zásilek, přepravních dokladů
  • spolupráce s interními útvary při řešení reklamací, případně škodních událostí
  • zadávání a aktualizace dat v příslušné aplikaci
  • řídit a kontrolovat práci na svěřeném úseku
  • spoluúčast a podpora kolegům na skladě
  • sledovat řádně příjem zboží a průběh naskladnění materiálu tak, aby byly splněny požadavky zákazníka a nebylo porušeno KPI
  • jedná se o práci v 1 směnném provozu
  • SŠ vzdělání
  • kultivovaný mluvený i písemný projev
  • komunikativní AJ
  • znalost provozního skladového systému výhodou
  • praktická znalost MS Office (vyřizování e-mailů, zpracování reportů a přehledů)
  • pečlivost, důslednost, schopnost spolupráce v týmu
  • Co Vám nabízíme?

  • práci ve stabilní stále rostoucí mezinárodní společnosti, v přátelském kolektivu
  • 5 týdnů dovolené, 2 dni zdravotního volna
  • příspěvek na stravování
  • příspěvek na penzijní připojištění / životní pojištění
  • zvýhodněné T-Mobile tarify i pro rodinné příslušníky
  • příspěvek do benefitního programu dle odpracovaných let
  • a mnoho dalších výhod
  • Nástup možný ihned nebo dle vzájemné dohody.

    Požádat
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost