Odborná/ý obchodní referent/ka
PARTNER 4 JOB s.r.o.
Praha, CZ
před 13 dny

Náplň práce :

  • Každodenní komunikace se zákazníky
  • Zpracování objednávek / zakázek
  • Příprava nabídek
  • Úzká spolupráce s obchodním týmem
  • Komunikace s mateřskou společností v zahraničí na denní bázi - e-mail, telefon (možno si vybrat)
  • Příprava podkladů k fakturaci
  • Zajištění logistiky
  • Požadavky :

  • Komunikativní znalost AJ nebo NJ
  • Aktivní znalost práce na PC
  • Pečlivost, spolehlivost
  • Nabídka :

  • Zaškolení na pozici, postupné předávání činností
  • Zázemí stabilní a prosperující společnosti v kolektivu 3 spolupracovníků
  • Zaměstnání na hlavní pracovní poměr
  • 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, jazykové kurzy, penzijní připojištění atd.
  • Místo výkonu práce : Praha-východ okolí Říčan, Čestlic, Průhonic (vlastní automobil vzhledem k dostupnosti velkou výhodou, možno využívat firemní mikrobus od stanice metra Opatov)
  • Pracovní doba : po-čt 8.00 17.00 hod. nebo 7.00 - 16.00 hod., pá 8.00 13.30 hod. nebo 14.30 hod. - průběžně se střídá dle domluvy s kolegyněmi
  • Platové ohodnocení : cca 35.000 Kč

    Step 2
    Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost