Executive Assistant
ABS Jets, a.s
Praha, Česká republika
před 11 hodinami

Pro naši bázi v Praze na Letišti Václava Havla Ruzyně hledáme nového kolegu / kolegyni na pozici

Nabízíme :

  • práci v atraktivním prostředí privátního letectví
  • zázemí stabilního zaměstnavatele jsme největší provozovatel soukromé letecké dopravy v ČR a SR
  • zodpovědnou a různorodou práci - budete plnit důležitou roli pravé ruky managementu a každý váš den bude jiný
  • příležitost získat vhled do fungování business aviation a marketingu v tomto oboru
  • práci v přátelském pracovním prostředí
  • podporu v osobním i profesním rozvoji
  • samostatnou práci s možností seberealizace
  • pracovní smlouvu na 1 rok s možností prodloužení
  • sick days, 5 týdnů dovolené
  • další bonusy : příspěvek na kulturu, sport, vzdělávání, rekreaci příspěvek na stravování a penzijní / životní připojištění
  • Co bude vašim úkolem :

  • zajištění chodu kanceláře vedení společnosti (organizace meetingů, vedení kalendářů, správa kontaktů, pochůzky úřady, klienti )
  • příprava podkladů a zasedací místnosti pro jednání
  • organizační zajištění služebních cest (SC) (zajištění letenek, hotelů, zpracování SC v systému, vedení knihy jízd)
  • administrativní podpora vedení společnosti (vyřizování korespondence, přípravy textů, formální úprava prezentací a tištěných materiálů pro jednání, překlady, podklady k fakturacím, vyřizování objednávek, příprava reportů aj)
  • podpora marketing managera (správa webu a sociálních sítí, komunikace s dodavateli, objednávky marketingových předmětů, spoluúčast na organizování firemních eventů)
  • plnění ad hoc úkolů zadaných vedením společnosti a marketing managerem
  • účast na jednáních vedení firmy a následná formalizace zápisu z jednání
  • zodpovědnost za svou vlastní práci a organizaci svého času
  • Hledáme kandidáta, který :

  • má SŠ nebo VŠ vzdělání (je i studentem VŠ s možností úpravy rozvrhu)
  • má relevantní praxi na obdobné asistentské pozici a chce se této práci nadále věnovat
  • umí pracovat samostatně a je schopen si dohledat potřebné podklady a informace
  • umí výborně věci zorganizovat, komunikovat, ale také následně pohlídat jejich realizaci
  • rád komunikuje s lidmi a domluví se bez problémů v anglickém jazyce
  • je loajální a umí pečlivě nakládat s citlivými údaji
  • je vždy vstřícný a ochotný pomoci, když je třeba
  • má aktivní, zodpovědný a pozitivní přístup k práci
  • zajímá se o marketing a má aspoň základní znalost marketingových nástrojů a procesů (výhodou je vzdělání / praxe v marketingu / reklamě)
  • umí pracovat dle zadání, ale i přijít s vlastním návrhem řešení
  • je v případě potřeby časově flexibilní a je ochoten služebně vycestovat
  • vlastní řidičský průkaz a je aktivním řidičem
  • Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost