IT Administrátor/ka HelpDesku - Ostrava
MONETA Money Bank, a. s.
Moravskoslezský, Czech Republic
před 14 dny

Náplň práce

  • Zajišťovat podporu uživatelů business aplikací a systémů
  • Přijímat požadavky uživatelů (telefonicky, e-mailem, prostřednictvím interních nástrojů) a evidovat je
  • Analyzovat možné příčiny problémů a navrhovat jejich řešení
  • Informovat uživatele o výpadcích a připravovaných změnách v aplikacích a systémech
  • Podílet se na testování nových produktů a služeb
  • Evidovat a řešit incidenty a problémy spojené s aplikacemi a systémy IT
  • Komunikovat s řešitelskými týmy, eskalovat řešení
  • Požadujeme

  • Minimálně středoškolské vzdělání
  • Praktická znalost práce s IT technologiemi
  • Velmi dobré komunikační, vyjednávací dovednosti
  • Dobré analytické a strukturované myšlení
  • Orientace na zákazníka
  • Předložení výpisu z rejstříku trestů při nástupu
  • Nabízíme

  • Týden dovolené nad rámec zákona
  • Cafeteria systém - flexibilní zaměstnanecké výhody zahrnující příspěvek na stravování, penzijní pojištění, volnočasové aktivity a mnoho dalšího
  • Dny volna navíc sick days, parents day atd.
  • Zaměstnanecké produkty za výhodnějších podmínek
  • Prostor a podpora při vzdělávání
  • Příležitost pro osobní i profesní růst
  • Přátelské a otevřené prostředí
  • Uplatnění ve společnosti s mnoha oceněními nejen v bankovní sféře
  • Požádat
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost