Administrativní podpora prodejny
PARTNER 4 JOB s.r.o.
Praha, CZ
před 1 dnem

Náplň práce :

  • Administrativní podpora prodejny
  • Fakturace
  • Operativní plnění a řešení denních úkolů
  • Požadavky :
  • SŠ vzdělání
  • SŠ vzdělání
  • Pečlivost, spolehlivost
  • Zodpovědnost, samostatnost
  • Příjemné vystupování
  • Nabídka :

  • Pracovní doba : pondělí až pátek od cca 7.00 17.00 hod.
  • Zaměstnání na hlavní pracovní poměr
  • Stravenky, zvýhodněný nákup produktů společnosti,penzijní připojištění
  • Nástup možný ihned / dohodou
  • Místo výkonu práce : Praha 9
  • Platové ohodnocení : ve zkušební době 20.000 Kč, po zkušební době 22.000 Kč

    Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost