Technical Specialist for VoIP services
AT&T
Moravany, SOUTH MORAVIAN REGION, Czech Republic
před 8 dny

Tier 2 Technical Customer Support :

Responsible for providing Customer / network operations support for AT&T's Business VoIP services, including VDNA and Collaborate VoIP Networks.Roles and Responsibilities :

Troubleshooting and repairing AT&T's Hosted VoIP services - Voice DNA and AT&T CollaborateTrouble Ticket Management, including statusing and closing outIssue triage and resolutionTicket escalationKey Competencies and Skills :

Functional Skills / Competencies

  • Network related technical experience
  • VOIP Technology
  • Customer Service Management
  • Problem Management
  • Product Installation and Support
  • Business Data Analysis
  • IP Services, Routing, & Networking
  • Troubleshooting Technical Problems
  • Call FLow / SIP / RTP
  • Network Operations
  • Process Management
  • Operational FunctionsEducation and Qualifications :
  • Technical Degree preferredCISCO Certification a plusAdditional Information :

    Shift Work may be requiredExcellent English Skills

    Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost