Vedoucí obchodního odboru Národního divadlaSprávní ředitelka Národního divadla vypisuje výběrové řízení na pozici vedoucí obchodního odboru Národního divadla.Obchodní odbor je zodpovědný za prodej vstupenek, předplatného, vstupenkových balíčků, dárkových poukázek, divadelních programů a dalšího doprovodného zboží, za analytické činnosti a marketingovou podporu prodeje, a sestává z vedoucího, ekonomky, a čtyř oddělení vedených svými vedoucími (oddělení analytické, oddělení informací, předplatného a marketingové podpory prodeje, oddělení objednávek fakturace a firemních zákazníků, oddělení pokladen).Pracovní náplň:řízení a vedení pracovníků obchodního odboru,zajištění byznys analýz a rozvoje business intelligence,zajištění projektových činností a spolupráce ve vztahu k dodavateli prodejního systému (Perfect Systém) a dodavateli webu (Symbio Digital),zajištění prodeje ve všech bodech kontaktu se zákazníkem (informační linka, pokladny, oddělení objednávek a firemních zákazníků, online prodej, prodej při představeních, smluvní prodejci),spolupráce s dalšími organizačními složkami divadla, zejména s uměleckými správami včetně jejich PR pracovníků, účtárnou, oddělením marketingu, hledištním personálem,příprava a realizace strategií, technik a taktik v oblasti prodeje a jeho marketingové podpory (newsletter – CRM, tiskoviny, prezentace v e-shopu, facebook),rozvoj propojení prodejních a marketingových aktivit s oblastí cestovního ruchu (hotely, tour operátoři, poskytovatelé zážitků), a to jak návštěvníků ze zahraničních destinací, tak z oblastí ČR mimo Prahu,zajištění koordinace výroby, logistiky, prezentace a prodeje doprovodného zboží a administrace představení a dalších produktů v prodejním systému,zajištění administrace výběrových řízení týkajících se obchodního odboru a řádného chodu obchodního odboru v oblasti rozpočtování, výkaznictví a dodržování zákonných předpisů i vnitřních norem divadla.Požadujeme:VŠ vzdělání, vzdělání v ekonomickém a/nebo humanitním oboru výhodou,pokročilá aktivní znalost anglického jazyka, prokázané využití v dosavadní pracovní činnosti a/nebo další světový jazyk výhodou,pokročilá znalost užívání běžných kancelářských programů, znalost některého z prodejních systémů a CMS pro web výhodou,znalost ekonomických agend, výhodou v oblasti veřejné správy nebo příspěvkových organizací,komunikativnost, orientace na zákazníka, schopnost řešit krizové situace, strategické myšlení,prokázaná zkušenost v řízení lidí a týmů,dobrý přehled o dění v oblasti divadla a kultury.Nabízíme:práce na plný úvazek (pracovní smlouva),spolupráce s prestižní kulturní institucí,moderně technologicky a zákaznicky proaktivně nastavené obchodní aktivity,široký rozsah benefitů včetně stravenek, příspěvku na životní pojištění, firemního notebooku a mobilního telefonu, a nadstandardního rozsahu dovolené,nástup k 1. 1. 2020 (od 1. 12. 2019 nebo dle dohody na přípravnou pozici).Podrobný motivační dopis a životopisy v češtině a angličtině zasílejte do pátku 27. 9. 2019 paní Miroslavě Taliánové, vedoucí personálního oddělení Národního divadla na e-mail: m.talianova@narodni-divadlo.cz. .................................................................................................................................
Národní divadlo
Praha, CZ
před 6 dny

Vedoucí obchodního odboru Národního divadla

Správní ředitelka Národního divadla vypisuje výběrové řízení na pozici vedoucí obchodního odboru Národního divadla .

Obchodní odbor je zodpovědný za prodej vstupenek, předplatného, vstupenkových balíčků, dárkových poukázek, divadelních programů a dalšího doprovodného zboží, za analytické činnosti a marketingovou podporu prodeje, a sestává z vedoucího, ekonomky, a čtyř oddělení vedených svými vedoucími (oddělení analytické, oddělení informací, předplatného a marketingové podpory prodeje, oddělení objednávek fakturace a firemních zákazníků, oddělení pokladen).

Pracovní náplň :

  • řízení a vedení pracovníků obchodního odboru,
  • zajištění byznys analýz a rozvoje business intelligence,
  • zajištění projektových činností a spolupráce ve vztahu k dodavateli prodejního systému (Perfect Systém) a dodavateli webu (Symbio Digital),
  • zajištění prodeje ve všech bodech kontaktu se zákazníkem (informační linka, pokladny, oddělení objednávek a firemních zákazníků, online prodej, prodej při představeních, smluvní prodejci),
  • spolupráce s dalšími organizačními složkami divadla, zejména s uměleckými správami včetně jejich PR pracovníků, účtárnou, oddělením marketingu, hledištním personálem,
  • příprava a realizace strategií, technik a taktik v oblasti prodeje a jeho marketingové podpory (newsletter CRM, tiskoviny, prezentace
  • e-shopu, facebook),

  • rozvoj propojení prodejních a marketingových aktivit s oblastí cestovního ruchu (hotely, tour operátoři, poskytovatelé zážitků), a to jak návštěvníků ze zahraničních destinací, tak z oblastí ČR mimo Prahu,
  • zajištění koordinace výroby, logistiky, prezentace a prodeje doprovodného zboží a administrace představení a dalších produktů v prodejním systému,
  • zajištění administrace výběrových řízení týkajících se obchodního odboru a řádného chodu obchodního odboru v oblasti rozpočtování, výkaznictví a dodržování zákonných předpisů i vnitřních norem divadla.
  • Požadujeme :

  • VŠ vzdělání, vzdělání v ekonomickém a / nebo humanitním oboru výhodou,
  • pokročilá aktivní znalost anglického jazyka, prokázané využití v dosavadní pracovní činnosti a / nebo další světový jazyk výhodou,
  • pokročilá znalost užívání běžných kancelářských programů, znalost některého z prodejních systémů a CMS pro web výhodou,
  • znalost ekonomických agend, výhodou v oblasti veřejné správy nebo příspěvkových organizací,
  • komunikativnost, orientace na zákazníka, schopnost řešit krizové situace, strategické myšlení,
  • prokázaná zkušenost v řízení lidí a týmů,
  • dobrý přehled o dění v oblasti divadla a kultury.
  • Nabízíme :

  • práce na plný úvazek (pracovní smlouva),
  • spolupráce s prestižní kulturní institucí,
  • moderně technologicky a zákaznicky proaktivně nastavené obchodní aktivity,
  • široký rozsah benefitů včetně stravenek, příspěvku na životní pojištění, firemního notebooku a mobilního telefonu, a nadstandardního rozsahu dovolené,
  • nástup k 1. 1. 2020 (od 1. 12. 2019 nebo dle dohody na přípravnou pozici).
  • Podrobný motivační dopis a životopisy v češtině a angličtině zasílejte do pátku 27. 9. 2019 paní Miroslavě Taliánové , vedoucí personálního oddělení Národního divadla na e-

    mail : m.talianova narodni-divadlo.cz.

    Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost