Administrativní pracovník v bankovnictví - Back office (vhodné pro OZP)
sales24, s.r.o.
Hradec Králové, Czech Republic
před 2 dny
source : Hitprace

JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?

  • zpracování dokumentů / sken, digitalizace, emailová komunikace /
  • zadávání dat do interních systémů dle nastavených procesů
  • zabezpečení podpůrných činností pro další oddělení
  • KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

  • středoškolské vzdělání nebo odborné vyučení s maturitou
  • uživatelská znalost práce na PC
  • pečlivost a samostatnost
  • znalost bankovního prostředí a praxe nejsou třeba
  • CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

  • krásné pracovní prostředí moderní budovy, navíc v přátelském kolektivu
  • možnost práce na zkrácený úvazek

    možnost práce z domova

    20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna

  • volné víkendy a svátky
  • individuální přístup a péči zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení

    nadupaný benefit program - zdraví a duševní pohoda našich zaměstnanců je pro nás priorita (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma, lístky do kina, dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)

  • skvělý tým OZP kolegů
  • Chcete-li vědět, jak Kolibřík CSR umí vytvořit pracovní prostředí na míru pro hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo osobně u kávy.

    Nahlásit tuto nabídku
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost