Administrativa - backoffice
NOVY s.r.o.
Pardubice
před 1 minutou
source : JenPráce.cz

Co vás na pozici Administrativa čeká :

Všestranná podpora hlavně v oblasti administrativy.

  • Kontrola a aktualizace textů z poraden dle zadání nadřízeného
  • Přepisování textů z přednášek
  • Doplňování dat na webové stránky
  • Administrativní činnost
  • Komunikace se zákazníky
  • Jaké znalosti byste měli mít :

    Základní znalost MS Office, především Excel a Word

    ŘP skupiny B.

    Obecné povědomí o léčivých rostlinách.

    Obecné znalosti o lidském těle a obvyklých zdravotních potížích.

    A co ještě potřebujeme? Aby náš nový kolega či kolegyně byli :

    Loajální, pracovití, samostatní a flexibilní, s chutí se učit, zdokonalovat a pomáhat.

    Se zájmem o alternativní medicínu.

    Výhodou bude, pokud budete umět :

    Rychlé psaní na klávesnici

    Základy zdravovědy

    Pravopis českého jazyka

    Tvořivě myslet

    Co vám můžeme nabídnout :

    Příjemný kolektiv pracovitých lidí, kteří chodí do práce rádi a v ní i s ní se nacházejí, nestereotypnost, pocit smysluplně vynaloženého času vašeho života, práce v jednosměnném provozu.

    Nahlásit tuto nabídku
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost