Recepční/ Asistentka
HR Direct s.r.o.
Praha, CZ
před 3 dny
  • Zadávání faktur do interního systému - Skenování dokumentů - Práce s poštou - třídění, chození na poštu, objednávky kurýrů -
  • Obsluha recepce, první kontakt s návštěvami - Komunikace se správou budovy a úklidovou společností, řešení oprav, kontrola úklidu -

    Komunikace s dodavateli, objednávky kancelářských potřeb aj. - Podpora sales oddělení s adhoc požadavky - Inventura majetku -

    Zástup kolegů na pobočkách - Zajímavá a různorodá práci - Zajímavé platové ohodno

    Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost