Specialista Service Managementu logistických faktur
Siemens AG
Praha, Czech Republic
před 13 dny

Komunikujete rádi a zajímá Vás logistika?

Ovládáte němčinu a angličtinu?

Chcete být denně v kontaktu se zákazníky a s dodavateli z celé Evropy?

Máte již zkušenosti s logistikou a rádi byste v této oblasti i nadále rozvíjeli svou kariéru?

Hledáte své první zaměstnání po škole a láká vás právě oblast logistiky?

Pak jste ten / ta, koho hledáme!

našem týmu vykonáváme řadu navazujících činností v logistickém řetězci. Svěříme vám dílčí činnost, za kterou ponesete zodpovědnost.

Budete komunikovat s kolegy v týmu a také s kolegy v Siemens výrobních závodech i dopravci v rámci celé Evropy.

Pokud z oblasti logistiky nemáte žádné zkušenosti, nevadí, do všeho Vás zaškolíme a vše Vás rádi naučíme. K práci tak budete potřebovat pouze znalost obou jazyků na úrovni B2 (mluvená i psaná forma), uživatelskou znalost Excelu, pečlivost a samostatnost, dobrou náladu, chuť se učit a ochotu pomáhat druhým.A co bude náplní Vaší práce?

  • denní komunikace s dodavateli / přepravci kvůli nejasnostem na faktuře
  • denní komunikace s externím dodavatelem systému pro schvalování faktur
  • denní komunikace s kolegy v Siemens výrobních závodech, kteří mají na starosti schvalování faktur
  • vytváření reportů ze systému dle požadavků zákazníků
  • podpora a poradenství v případě nejasností nebo kvůli doplnění informací o užívaném toolu
  • školení logistických dodavatelů i interních uživatelů na práci s fakturačním systémem
  • zadávání kmenových dat do systému (data o dodavatelích / odběratelích)Co od Vás očekáváme?
  • dobrou znalost němčiny a angličtiny (minimálně B2)
  • výhodou je základní přehled o logisitických termínech a logistických procesech
  • velmi dobrou znalost MS Excel
  • kladný vztah k IT (bezpapírová kancelář), výborné komunikační, prezentační a koordinační schopnosti
  • schopnost prosadit požadavky společnosti vůči poskytovateli služeb
  • samostatný a pečlivý přístupCo Vám můžeme nabídnout?
  • 5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní dobu, home office a firemní mateřskou školku pro lepší skloubení pracovního a soukromého života
  • individuální rozpočet na benefity ve výši min. 24 000 Kč, který si můžete proměnit na kombinaci až 8 dní volna navíc, bodů do cafeterie či příspěvků na penzijní a / nebo životní pojištění
  • příspěvek na stravování ve formě stravenek nebo příspěvku ve firemní kantýně
  • možnost stát se akcionářem Siemens a získat akcie zdarma
  • nejrůznější slevy a zvýhodněné nabídkyPlně Vás zaškolíme, poskytneme Vám maximální podporu a budeme Vás směřovat k rozvoji Vašich pracovních zkušenosti.
  • Více informací naleznete na stránkách .

    Organisation : Global Services

    Experience Level : Early Professional

    Job Type : Full-time

    Požádat
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost