Helpdesk Specialist
CRI ameba.eu, s.r.o.
Praha-Lysolaje, CZ
před 5 dny
source : Easy-prace.cz
  • Hlavní část Vaší pracovní náplně se bude týkat řešení požadavků našich klientů
  • nastavování systému a administrátorských oprav
  • implementací systému pro nové klientyPožadujeme :
  • zodpovědný přístup k převzatým úkolům a jejich důsledné vyhotovení
  • dobré komunikační schopnosti a zákaznicky orientovaný přístup
  • znalost EXCEL Začátečník / Pokročilý
  • znalost MS SQL Začátečník / Pokročilý
  • úroveň češtiny / slovenštiny výborná
  • úroveň angličtiny mírně pokročiláNabízíme :
  • možnost Home Office a pružná pracovní doba
  • mobilní telefon, notebook
  • výkonnostní bonusy
  • dovolená 4 týdny
  • prostor pro vlastní rozvoj a work-life balance
  • přímý vliv na dění ve společnosti nejsme korporátem, dobré návrhy na invenci aplikujeme velmi pružně
  • Možnost výběru vzdělávacích kurzů
  • neformální pracovní prostředí a pravidelné teamové eventy
  • přístup k moderním technologiím
  • nové zajímavé projekty a každodenní výzvy
  • prostor pro kariérní růst
  • parádní kontaktní gril na zahrádce
  • mnohé dalšíVzdělání : SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, VysokoškolskéTyp pracovního poměru : Plný úvazek
  • Nahlásit tuto nabídku
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost