Reporting Specialist
Deloitte Česká republika
Praha-Karlín, Cz
před 1 dnem

Pracovní náplň

  • Příjem reportů a jiných obdobných dokumentů v MS Office (Word, Excel, PowerPoint) od příslušných oddělení a jejich převod do jednotného korporátního lay-
  • outu dle stanovených firemních standardů a požadavků klienta

  • Kooperace s copy centrem a koordinace tisku / vazby / doručení příslušných dokumentů interním klientům
  • Hot-line asistence a podpora klienta s řešením problémů při formátování
  • Efektivní komunikace napříč celou firmou
  • Kompletace zadávací dokumentace a koordinace procesu zpracování nabídek v rámci veřejných zakázek
  • Administrativní podpora (scan, převod dokumentů z a do PDF) a další související ad hoc úkoly
  • Požadujeme

  • Středoškolské vzdělání ukončené maturitou
  • Předchozí zkušenost (2 a více let) na obdobné administrativní pozici
  • Pokročila znalost angličtiny slovem i písmem
  • Pokročilá znalost MS Office (znalost grafického designu je výhodou)
  • Proaktivní přístup, zodpovědnost, nadšení pro práci
  • Velmi dobré interpersonální a organizační dovednosti
  • Dobré prezentační a komunikační dovednosti
  • Zaměření na detail a schopnost zvládat více úkolů naráz
  • Skvělý time management
  • Nabízíme

  • Příležitost pracovat v dynamické mezinárodní společnosti
  • Možnost spolupráce s týmem zkušených a oddaných profesionálů v daném oboru
  • Dlouhodobá perspektiva
  • Motivující finanční ohodnocení a další benefity (Cafeteria systém, stravenky, 5 týdnů dovolené apod.)
  • Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost