Koordinátor/ka aktivit se zahraničními partnery
Frontman s.r.o.
Brno
před 14 hodinami
source : Superkariera

Frontman s.r.o. je firma pomáhající ostatním dobře našlápnutým společnostem se rozjet a prosadit se na trhu. Její záběr je široký a spolupracuje s mnoha investičními firmami.

Minulý rok máme úspěšně zakončený, a proto je na čase přijmout do týmu nového člena!

Pro jakou společnost budete pracovat?

Jsme firma pomáhající ostatním dobře našlápnutým společnostem rozjet se a uspět na trhu. Vytváříme pro ně profesionální zázemí, kde mohou stabilně růst.

Perfektně ovládáme účetnictví, máme přehled v legislativě, ale dokážeme i nakopnout marketingové kampaně. Podstatnou součástí je taky obchodní tým, do kterého momentálně potřebujeme přijmout dalšího člena.

Koho vlastně hledáme?

Hledáme milého, organizovaného a systematického člověka, který si umí nastavit priority. Zároveň je reprezentativní a dokáže spojit běžné administrativní úkoly s efektivním řízením svěřených klientských případů.

Co bude vaší náplní práce?

zvládání různých ad hoc požadavků, protože budete pravou rukou majitele společnosti,

částečné plnění úkolů spojených s oddělením obchodu,

denní písemná i ústní komunikace s partnery, klienty a obchodníky v angličtině,

vyhledávání nových možností obchodního rozvoje společnosti v zahraničí,

profesionální zastupování společnosti na jednáních a kulturních akcích,

doprovázení majitele společnosti na jednání.

Určitě se přihlaste, pokud

vás výše popsaná náplň práce zaujala a bavila by vás,

disponujete předchozí zkušeností s podobnou pozicí,

máte praxi s rozběhnutím nové pobočky na zahraničním trhu,

ovládáte anglický jazyk na úrovni C2 nebo jste rodilý / á mluvčí,

jste milý / á, reprezentativní a s velmi dobrými komunikačními schopnostmi,

zvládnete logicky přemýšlet a máte organizační schopnosti i time-management v malíčku,

dokážete přijmout zodpovědnost za své úkoly.

Co byste měl / a ještě splňovat?

samostatně ovládat počítač a umět pracovat v Google prostředí (e-mail, disk, textové dokumenty a tabulky, kalendář, formuláře, prezentace),

být flexibilní a odolný / á vůči stresu,

mít proaktivní přístup a schopnost pracovat samostatně, a zároveň být schopný / á přizpůsobit se práci v týmu.

Co nabízíme?

skvělý tým, který vás vždy podrží a poradí,

možnost pracovního i osobního růstu,

odpovídající finanční ohodnocení s bonusy,

5 týdnů dovolené,

firemní telefon a notebook,

zázemí nově zrekonstruovaných moderních kanceláří, které jsou dog-friendly,

stravenky, teambuildingy, kartu Multisport,

odměna za doporučení nových kolegů,

možnost neomezené konzumace kávy a čaje na pracovišti,

příspěvek nebo plné uhrazení kurzu, který Vás posune o kousek dál,

sladké pondělky, ovocné středy a jiné gurmánské zážitky. : )

Nástup : dle domluvy

Lokalita : Brno - Dolní Heršpice (Vienna Point)

Pracovní poměr : HPP

Nahlásit tuto nabídku
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Požádat
Můj e-mail
Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
Pokračovat
Žádost