Lidl tvoří lidé a my si jich vážíme. Dlouhodobě patříme k nejžádanějším a nejstabilnějším zaměstnavatelům v maloobchodě v České republice.
současné době působí značka Lidl ve 32 zemích. Na český trh jsme vstoupili v roce 2003 a od té doby jsme se rozrostli na více než 280 prodejen a 5 logistických center.
Od roku 2017 provozujeme také e-shop se spotřebním zbožím. Zaměstnáváme více než 12 000 lidí v oblasti provozu i administrativy a všem našim kolegům nabízíme pracovní prostředí, které podporuje rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem, stabilitu a rozvoj.
Pracovní náplň
podpora zaměstnanců při řešení problémů a konfliktních situací
podpora manažerů při zlepšování personálních ukazatelů
monitorování atmosféry na prodejnách a logistickém centru
spolupráce na firemních projektech s ohledem na zlepšení firemní kultury a pracovních podmínek
koordinace projektů na podporu zdraví zaměstnanců včetně sociálních projektů
častá práce v terénu (na prodejnách) cca 60-70% pracovní doby
vedení výstupních pohovorů
reporting (zprávy o činnosti, statistiky ukončení pracovních poměrů, aktuální zaměstnanecká nálada / firemní atmosféra, )
Váš profil
zkušenosti v oblasti personalistiky, příp. vzdělávání / poradenství / sociální práce
VŠ vzdělání v relevantních oborech
orientace v oblasti pracovního práva
analytické schopnosti, myšlení v souvislostech, základní orientace v personálních KPI
osobnostní vyzrálost a schopnost získat si důvěru a respekt
silná empatie a velmi dobré komunikační dovednosti
proaktivní a pragmatický přístup při řešení úkolů
odolnost ve stresových situacích, orientace na výsledek
samostatnost, schopnost pracovat flexibilně
uživatelská znalost MS Office
řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič
Nabízíme
smlouvu na dobu určitou (2 roky) s předem definovanými nárůsty mzdy
příspěvek na stravování v hodnotě 55 Kč
služební automobil i k soukromému využití
mobilní telefon
MultiSport kartu včetně možnosti doprovodných karet
propracovaný systém zapracování
vitamínový balíček pro podzimní přísun energie