Service Desk Operátor
O2
Praha-Holešovice
před 67 dny

Vaše budoucí práce :

  • Zajištění jednotného kontaktního místa pro ICT zákaznická řešení a služby
  • Náběr zákaznických požadavků, jejich analýza, klasifikace, řešení nebo předání na řešitele, komunikace se zákazníky - ověření řešení a uzavření požadavků
  • Dohled SLA lhůt pro všechny řešené požadavky
  • Péče o zákazníka školení, podpora oprávněných uživatelů, správa účtů a přístupů, správa inventory služeb
  • Správa vnitřní a zákaznické znalostní databáze
  • Reporting služeb statistiky, plnění SLA, ad hoc reporting
  • Podílet se na zajištění a neustálém zlepšování kvality poskytovaných služeb a spokojenosti zákazníků
  • Spolupráce s ostatními provozními týmy, především na druhé úrovni podpory v oblasti infrastruktury i aplikací

  • Spolupráce se servisními manažery příslušných služeb
  • Co u Vás hledáme :

  • Odpovídající SŠ vzdělání
  • Předešlá praxe v informačních technologiích a zájem o danou oblast
  • Schopnost efektivně komunikovat, vyjednávat a argumentovat dovnitř firmy a se zákazníkem
  • Angličtina minimálně základní schopnost komunikace a chtíč se dále vzdělávat
  • Flexibilita a inovace
  • Týmový hráč
  • Požadované odborné znalosti a zkušenosti :

  • Obdobná praxe na pracovišti podobného typu (Service Desk, Call Centrum)
  • Praktická znalost ITSM procesů (především v oblasti L1 a péče o zákazníky) a ITSM nástrojů
  • Znalosti IT technologií infrastruktura, cloudové služby, standardní aplikace, podnikové aplikace
  • Základní povědomí o ISO / IEC standardech relevantních pro IT služby, především 20000-1
  • Výhodou

  • Certifikace ITIL nebo jiného procesního modelu ITSM
  • Co pro Vás máme my :

  • Zajímavou a zodpovědnou práci v dynamickém prostředí IT společnosti
  • Seniorní pozici s výraznou možností ovlivnit kvalitu služeb a zákaznickou spokojenost
  • Možnost dalšího karierního růstu buď v odborné, nebo manažerské větvi
  • Zaměstnání ve stabilní rostoucí společnosti se zajímavým portfoliem zákazníků
  • Motivující platové ohodnocení
  • Týden dovolené navíc
  • 2 dny "sick days"
  • Škálu zvýhodněných služeb a produktů společnosti O2
  • slevy na O2 TV, zvýhodněná volání až pro 5 SIM karet, O2 Active, internet O2 apod.)

  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek na dovolenou
  • Slevu na pohonné hmoty
  • Motivační odměna
  • Požadované vzdělání

    Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

    Požadované jazyky

    Čeština (výborná), angličtina (mírně pokročilá)

    Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost