Senior National Account Manager - Corporate Retention
Vodafone
Praha, CZE
před 3 dny

Charakteristika pozice

Je pro vás spokojenost vašich obchodních partnerů na prvním místě? Rádi prohlubujete obchodní vztahy, nasloucháte a posouváte spolupráci inovativními řešeními?

Je pro vás mezinárodní prostředí cestou, jak získávat další zkušenosti? Vnímáte obchodní zájmy vašich zákazníků jako prostor pro inovaci a podporu z vaší strany?

Pak jste možnou budoucí posilou našeho retenčního týmu.

Vaší zodpovědností bude komplexní péče o stávající zákazníky v korporátním segmentu, rozvoj spolupráce a zajištění vysoké zákaznické spokojenosti.

jedná se o lokální i mezinárodní společnosti v rámci ČR)

Vašim cílem bude plnění obchodní strategie, navyšování výnosů a minimalizace churnu v přiděleném portfoliu v rámci korporátního segmentu.

Co vás u nás čeká?

  • Proaktivní péče o svěřené portfolio korporátních zákazníků
  • Tvorba a udržování partnerských vztahů s klíčovými osobami zákazníka, zjišťování potřeb zákazníka a jejich analýza.
  • Příprava individuálních řešení a poradenství v oblasti telekomunikačních služeb dle potřeb klienta
  • Efektivní vedení obchodních jednání
  • Analýza finančních ukazatelů ve svěřeném zákaznickém portfoliu, návrhy kroků, které povedou ke zvyšování prodejů (Upsell, X-sell) a udržení zákazníků (retence)
  • Monitorování konkurenčních aktivit u klientů a trendů na trhu
  • Prezentace a prodej ICT / Telco řešení, nových produktů a služeb
  • Vyjednávání podmínek a uzavírání obchodních smluv
  • Pravidelné reportování pracovní činnosti, obchodních schůzek a dalších ukazatelů
  • Jaké znalosti a dovednosti oceníme?

  • Prokazatelné zkušenosti a výsledky z oblasti obchodu velkých firem min 4 roky, ideálně v oblasti telekomunikací, IT společností
  • Vynikající úroveň obchodních dovedností : prezentace na úrovni top managementu, vedení obchodního rozhovoru s náročným zákazníkem, vyjednávání podmínek, schopnost argumentace
  • Silné zaměření na přínos hodnoty pro zákazníka. Proaktivita vůči stávajícím zákazníkům a bezchybné naplňování potřeb zákazníka.
  • Zájem reprezentovat značku a hodnoty naší společnosti
  • Orientace v oblasti produktů a služeb ICT / IoT
  • Velmi dobrá znalost anglického jazyka (slovem i písmem) nutné z důvodu mezinárodních VŘ a spolupráce s kolegy na globání úrovni Vodafone.
  • A toto vám nabízíme

  • U nás si zakládáme na příjemné atmosféře, všichni si tykáme a nepotrpíme si úplně na dress code... Všem nám to vyhovuje, takže snad se i vy u nás budete cítit dobře.
  • Můžete očekávat stabilní prostředí společnosti, která je challenger na trhu telekomunikací a dat. Je pro nás i důležité, abyste měli neustále možnost rozšiřovat své znalosti a dovednosti.
  • Podpoříme každou vaši snahu a růst.

  • Aktuálně většina z nás pracuje z home office, zvýšený poměr práce z domova si určitě ponecháme i do budoucna.
  • Jdeme s dobou a vždy jsme o krok dál, díky tomu si u nás užijete 5 týdnů dovolené, 5 dní osobního volna (dříve sick day).
  • Myslíme i na rodiče, proto máme pro novopečené rodiče 16 týdnů dovolené a pro maminky možnost se vrátit dříve za jedinečných podmínek.
  • Když Vodafone, tak naplno - dostanete mobil a k tomu skvělý tarif s neomezenými daty, přihodíme 24 000 benefitních bodů na rok a můžete počítat i se stravenkovým paušálem a dalšími výhodami.
  • Nahlásit tuto nabídku
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost