Charakteristika pozice
Je pro vás spokojenost vašich obchodních partnerů na prvním místě? Rádi prohlubujete obchodní vztahy, nasloucháte a posouváte spolupráci inovativními řešeními?
Je pro vás mezinárodní prostředí cestou, jak získávat další zkušenosti? Vnímáte obchodní zájmy vašich zákazníků jako prostor pro inovaci a podporu z vaší strany?
Pak jste možnou budoucí posilou našeho retenčního týmu.
Vaší zodpovědností bude komplexní péče o stávající zákazníky v korporátním segmentu, rozvoj spolupráce a zajištění vysoké zákaznické spokojenosti.
jedná se o lokální i mezinárodní společnosti v rámci ČR)
Vašim cílem bude plnění obchodní strategie, navyšování výnosů a minimalizace churnu v přiděleném portfoliu v rámci korporátního segmentu.
Co vás u nás čeká?
Proaktivní péče o svěřené portfolio korporátních zákazníků
Tvorba a udržování partnerských vztahů s klíčovými osobami zákazníka, zjišťování potřeb zákazníka a jejich analýza.
Příprava individuálních řešení a poradenství v oblasti telekomunikačních služeb dle potřeb klienta
Efektivní vedení obchodních jednání
Analýza finančních ukazatelů ve svěřeném zákaznickém portfoliu, návrhy kroků, které povedou ke zvyšování prodejů (Upsell, X-sell) a udržení zákazníků (retence)
Monitorování konkurenčních aktivit u klientů a trendů na trhu
Prezentace a prodej ICT / Telco řešení, nových produktů a služeb
Vyjednávání podmínek a uzavírání obchodních smluv
Pravidelné reportování pracovní činnosti, obchodních schůzek a dalších ukazatelů
Jaké znalosti a dovednosti oceníme?
Prokazatelné zkušenosti a výsledky z oblasti obchodu velkých firem min 4 roky, ideálně v oblasti telekomunikací, IT společností
Vynikající úroveň obchodních dovedností : prezentace na úrovni top managementu, vedení obchodního rozhovoru s náročným zákazníkem, vyjednávání podmínek, schopnost argumentace
Silné zaměření na přínos hodnoty pro zákazníka. Proaktivita vůči stávajícím zákazníkům a bezchybné naplňování potřeb zákazníka.
Zájem reprezentovat značku a hodnoty naší společnosti
Orientace v oblasti produktů a služeb ICT / IoT
Velmi dobrá znalost anglického jazyka (slovem i písmem) nutné z důvodu mezinárodních VŘ a spolupráce s kolegy na globání úrovni Vodafone.
A toto vám nabízíme
U nás si zakládáme na příjemné atmosféře, všichni si tykáme a nepotrpíme si úplně na dress code... Všem nám to vyhovuje, takže snad se i vy u nás budete cítit dobře.
Můžete očekávat stabilní prostředí společnosti, která je challenger na trhu telekomunikací a dat. Je pro nás i důležité, abyste měli neustále možnost rozšiřovat své znalosti a dovednosti.
Podpoříme každou vaši snahu a růst.
Aktuálně většina z nás pracuje z home office, zvýšený poměr práce z domova si určitě ponecháme i do budoucna.
Jdeme s dobou a vždy jsme o krok dál, díky tomu si u nás užijete 5 týdnů dovolené, 5 dní osobního volna (dříve sick day).
Myslíme i na rodiče, proto máme pro novopečené rodiče 16 týdnů dovolené a pro maminky možnost se vrátit dříve za jedinečných podmínek.
Když Vodafone, tak naplno - dostanete mobil a k tomu skvělý tarif s neomezenými daty, přihodíme 24 000 benefitních bodů na rok a můžete počítat i se stravenkovým paušálem a dalšími výhodami.