Asistent/ka úseku nemovitostí (30hodin/týden)
Lidl Česka republika v.o.s.
Měřín, CZ
před 3 dny

Lidl je úspěšným potravinovým řetězcem, který si silnou expanzí zajistil růst do celé Evropy. Na český trh společnost Lidl vstoupila v roce 2003 a od té doby otevřela více než 245 prodejen, které zásobují čtyři logistická centra v Brandýse nad Labem, Cerhovicích, Měříně a Olomouci.

současnosti ve společnosti Lidl pracuje více než 11 000 zaměstnanců v oblasti obchodu, nákupu, administrativy a expanze.

Pracovní náplň

  • administrativní a organizační podpora úseku nemovitostí
  • samostatná příprava podkladů a prezentací
  • organizace setkání s obchodními partnery
  • tvorba zápisů z porad
  • evidence stanovených úloh a sledování dodržování jejich termínů
  • pravidelné sestavování reportů
  • zabezpečení chodu kanceláře
  • Váš profil

  • minimálně SŠ vzdělání
  • předchozí zkušenosti na administrativní pozici výhodou
  • anglický nebo německý jazyk na komunikativní úrovni
  • znalost balíčku MS Office
  • dobré organizační a komunikační schopnosti
  • pečlivost a samostatnost
  • Nabízíme

  • férovou pracovní smlouvu na dobu neurčitou s pevnými nárůsty mzdy
  • možnost kariérního růstu
  • 25 dní dovolené
  • propracovaný systém zapracování a dalšího odborného vzdělávání
  • elektronické stravenky v hodnotě 100 Kč s příspěvkem zaměstnavatele
  • MultiSport kartu
  • příspěvek na penzijní připojištění / spoření po 3 letech ve společnosti
  • pravidelné týmové akce
  • podzimní přísun energie v podobě vitamínového balíčku
  • vánoční dárek
  • balíček pro nastávající rodiče
  • Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost