Obchodník/Account Manager, který je na všechno HRrr
ManpowerGroup s.r.o.
Pardubice, Czech Republic
před 2 dny
source : Personálka.cz

Jsme ManpowerGroup - největší personální společnost a zároveň 15. největší zaměstnavatel v České republice. Pro region Pardubic a jejich okolí hledáme vztahového business managera již se zkušeností z B2B projektů v oblasti služeb.

Našim klientům pomáháme najít talentované pracovníky a dále růst díky službám, které poskytujeme. Náš záběr v oblasti HR sahá od recruitmentu přes outsourcing, marketing, až po HR consulting.

Pojďte s námi propojovat zajímavé pracovní nabídky významných klientů s talentovanými lidmi.

Popis pozice

Člověk, který dokáže budovat a efektivně udržovat síť užitečných vysoce postavených kontaktů a jejich prostřednictvím dosahovat obchodních cílů, je zde na správné adrese.

A že svých prokazatelných úspěchů v oblasti služeb dosáhl mimo HR pro nás není překážkou. Platí ale, že cesta k úspěchu v této oblasti vede výhradně přes networking a vyjednávání se seniorním managementem a majiteli firem.

Co Vás na této pozici čeká?

  • spoluúčast při řešení komplexních projektů a jejich aktivní prodej,
  • akvizice nových klientů na základě předem definovaných obchodních cílů,
  • spolupráci na projektech našich nejvýznamnějších klientů,
  • spolupráci s kolegy na pobočkách,
  • definování budoucí obchodní strategie a rozvíjení obchodních příležitostí,
  • účast a zastupování společnosti ve výběrových řízeních,
  • tvorba prezentací a cenových nabídek,
  • pravidelný reporting, plánování rozpočtu, aj.
  • Požadavky

    Hledáme především někoho, kdo umí klienta vyslechnout, pochopit jeho potřeby a navrhnout mu řešení na míru. Práce obchodníka v ManpowerGroup vyžaduje především velkou míru empatie, citu a profesionality.

    Dále byste měl / a mít :

  • reprezentativní a milé vystupování,
  • předchozí zkušenosti z obdobné obchodní pozice (alespoň 2 roky podmínkou) a obchod mít prostě v krvi,
  • velmi uvítáme zkušenost z HR prostředí, nebo alespoň z prodeje podobných služeb,
  • znalost anglického jazyka (na komunikativní úrovni B2).
  • Nabízíme

  • zázemí stabilní mezinárodní společnosti, která je jedničkou na českém i světovém trhu,
  • příjemné prostředí pardubické pobočky,
  • zajímavé finanční ohodnocení (fixní mzda + atraktivní bonusový systém),
  • flexibilní pracovní dobu včetně možnosti využívat home office,
  • práci na plný či zkrácený úvazek (min. úvazek 0,8) ,
  • služební automobil i k soukromým účelům,
  • přátelskou firemní kulturu můžete se podívat na Atmoskop a přečíst si hodnocení společnosti našimi zaměstnanci (to vám jistě také mnohé napoví),
  • služební notebook a telefon i pro soukromé účely,
  • firemní benefity : stravenky, týden dovolené navíc, 3 sick days, den narozeninového volna, CRS den, home office až 2x týdně, karta Multisport s příspěvkem zaměstnavatele, systém Cafeterie, odborná školení a jazykové kurzy v pracovní době, firemní akce a další,
  • smlouva na HPP po dobu jednoho roku (následně možnost na dobu neurčitou) nebo spolupráce přes IČO,
  • nástup možný ihned či dohodou.
  • Čeština
  • Nahlásit tuto nabídku
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost