Customer service representative with English only
OKIN BPS
Ostrava, Czech Republic
před 3 dny
source : Top Language Jobs

Main Responsibilities : Processing clients' requirements and orders. Updating database with all the requirements. Problem solving according to protocols.

Daily communication with both internal and external customers in foreign languages. Checking and correcting clients' data.

Escalations. Shifts : Either mornings and afternoons or 2 mornings 2 afternoons 2 nights and 4 days off Key Requirements and Competencies : Secondary school education.

Knowledge of English language on C1 level. Customer approach and communicative personality. Target orientation and problem solving skills.

User computer knowledge. We offer : Opportunity to cooperate with Verizon, one of the largest global - Telco providers in the world.

Full time employment. Multicultural, challenging and friendly environment. Daily use of languages. Extensive training and further career development (CISCO / ITIL Academy).

Other employee benefits. Contact : Mihulová

Požádat
Přidat do oblíbených
Odebrat z oblíbenýcch
Požádat
Můj e-mail
Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
Pokračovat
Žádost