Asistent/ka manažera
HR Profit s.r.o.
Pardubice
před 7 hodinami
source : Hitprace

Místo výkonu práce Pardubice. Náplň práce : vedení svěřené administrativy, plánování a organizace schůzek a jednání, zpracování dokumentů, komunikace s uchazeči o zaměstnání, aktivní podíl na náborovém procesu nových zaměstnanců, zpracování agendy na PC, komunikace s orgány státní správy, reporting vedení společnosti, ad hoc úkoly.

Požadujeme : aktivní znalost ČJ nebo SK jazyka, aktivní znalost AJ nebo RJ jazyka, velmi dobrá znalost práce s PC, MS Office, ŘP sk.

B (aktivní řidič / ka), samostatnost, důraz na organizaci času a multitasking, dobrá znalost sociálních sítí a práce s nimi, flexibilita, komunikativnost.

Zaměstnanecké výhody : Příjemné pracovní prostředí, odpovídající finanční ohodnocení, výborná firemní kultura, zázemí stabilní společnosti, perspektiva dlouhodobého pracovního poměru.

První kontakt e-mailem nebo telefonicky - pracovní dny od 08 : 00 do 16 : 00h.

Nahlásit tuto nabídku
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Požádat
Můj e-mail
Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
Pokračovat
Žádost