Manažer/ka řízení nákladů
Foxconn
Pardubice
před 3 dny

O nás

Vážená uchazečko, vážený uchazeči,

současné chvíli pro náš tým v rámci divize CNSBG hledáme vhodného kandidáta / tku na pracovní pozici Manager / ka řízení nákladů.

Kdo jsme a co děláme?

Divize CNSBG (Communication Network Solutions Business Group) je jednou z výrobních divizí společnosti Foxconn, jejíž aktivity se soustředí zejména na oblast komunikačních technologií a mechanickou výrobu (kovové, plastové výrobky).

Vyrábíme inovativní síťová řešení.

Proto rádi posílíme náš tým třeba právě o Vás!

Koho hledáme?

Proč u nás budete pracovat rádi?

  • Finanční ohodnocení dle Vašich zkušeností + každoroční navyšování mzdy
  • 25 dní dovolené
  • Notebook a služební telefon
  • Kariérní růst, který máte ve vlastních rukou
  • Balíček výhod a slev (firemní fitness, T-mobile volání, příspěvek na penzi,...)
  • 3000 Kč ročně na sport, volný čas, zdraví, dovolenou, ...
  • Obědy jen za 25 Kč s výběrem jak z české tak i mezinárodní kuchyně
  • Zaměstnanecké akce (hory, výlety, společenské akce,...)
  • a k tomu navíc :
  • Budete mít přístup k novým technologiím
  • Uvidíte za sebou výsledky a budete mít dobrý pocit z toho, že Vaše práce má smysl
  • Budeme realizovat Vaše dobré nápady
  • Máte možnost se toho spoustu naučit a my Vám s tím rádi pomůžeme prostřednictvím koučingu a školení v oboru
  • Zaujalo Vás, co Vám vše nabízíme? ...

  • co nám nabídnete Vy?
  • VŠ vzdělání ekonomického směru
  • Zkušenosti na podobné pozici min. 5 let ve středně velké a velké společnosti
  • Zkušenosti s vedením týmu a jeho rozvojem
  • Komunikatní osobnost s velmi dobrou schopností argumentace
  • Otevřená mysl, empatie
  • Zkušenosti s projektovým řízením vítány
  • Velmi dobrá znalost Aj
  • Vyjednávací schopnosti
  • A teď to hlavní co Vás čeká :

  • Kontrola a schvalování rozpočtů (roční plán a měsíční rozpočty)
  • Kontrollingové činnosti reporty (odhoc na požadavky Top managementu, pravidelné)
  • Komunikace s ředitelstvím v Číně a lokální centrálou v ČR
  • Tvorba a vyhodnocení odchylkových a jiných adhoc analýz, tvorba ekonomických výkazů a reportů
  • Dohled nad přípravou účetních podkladů (faktur, měsíční i roční závěrky, dohandé položky, rezervy, účtování závazků)
  • Schvalování PR / PO / Faktur / RM v rámci SAP schvalovacího procesu
  • Spolupráce při vnitřním auditu a s auditorskými firmami při externím finančním auditu
  • Plánování operativy a nastavování procesů oddělení, dohled a řízení týmu (cca 12 lidí)
  • Řízení nákladů a hledání řešení na úspory
  • Spolupráce při nastavování cenových kvotací (nastavení cen pro zákazníka)
  • Finanční plánování investiční akce + kalkulace ROI
  • Spolupráce při uzavírání smluv s dodavateli investic
  • Komunikace se zákazníkem
  • Spolupráce na projektech společnosti (za finanční oblast)
  • Pracoviště : Pardubice

    případě zájmu o pozici zašlete prosím Vaše strukturované CV jak v ČJ tak i v AJ na níže uvedený kontakt. Budeme se na Vás těšit!

    Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost