Administrativní pracovník/
ČSOB
Czech Republic
před 6 dny

Administrativní pracovník / -ice pro oblast tuzemských plateb - Hradec Králové

Popis pracovního místa :

  • komplexní příprava dokladů a žádostí došlých ke zpracování
  • pořizování (typování) vstupních dat transakce tuzemského platebního styku
  • zpracování trvalých příkazů, SIPo a inkas
  • zabezpečení činností souvisejících s vlastním zpracováním transakcí
  • poskytování informací pobočkám a jiným bankám
  • spolupráce při řešení reklamací
  • Požadovaná kvalifikace :

  • úplné středoškolské vzdělání
  • dobrá znalost práce s PC výhodou
  • obecná znalost bankovních produktů a služeb výhodou
  • schopnost a ochotu rychle se učit
  • schopnost pracovat v týmu
  • vysokou flexibilitu (nerovnoměrně rozvržená pracovní doba)
  • rychlost, samostatnost, spolehlivost, odpovědnost
  • Nabízíme Vám :

  • perspektivní a stabilní zaměstnání v prosperující mezinárodní společnosti
  • příjemné pracovní prostředí a profesionální kolektiv
  • možnost odborného a kariérního růstu
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • širokou nabídku zaměstnaneckých výhod : dovolená 5 týdnů zdravotní volno 3 dny stravenky příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění
  • místo pracoviště - Hradec Králové
  • Požádat
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost