ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE
BILLA
Sokolovská     Praha-Karlín, Česká republika
před 3 dny

CO U NÁS BUDETE DĚLAT?

  • Kontrolovat výkazy prodejen, skupin zboží a výkazy pokladních
  • Zadávat objednávky do interního systému v PC
  • Komunikovat s dodavateli
  • Kontrolovat a zakládat dodací listy, odpisy a vratky
  • Připravovat pracovně právní dokumenty pro zaměstnance
  • Inventarizovat zboží
  • Doplňovat zboží na přiděleném úseku
  • PROČ SE VÁM U NÁS BUDE LÍBIT?

  • Každou hodinu navíc vám zaplatíme
  • Přistupujeme ke každému přátelsky
  • Podporujeme rozvoj a růst každého zaměstnance
  • Máme příjemné a moderní prodejny
  • CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

  • Smlouvu na dobu neurčitou
  • Pravidelnou mzdu do 15. dne v měsíci
  • Mzdové příplatky nad rámec zákona
  • Stravenky v hodnotě 80,- Kč
  • Týden dovolené navíc
  • Roční prémie
  • Čím déle u nás budete, tím více získáte (příspěvek na penzijní připojištění, odměny při pracovním výročí)
  • 10% sleva na dovolenou u ITS BILLA Travel a EXIM Tours
  • Výhodný mobilní tarif pro vás a vaše blízké
  • A další benefity, se kterými vás rádi seznámíme při osobním setkání
  • případě zájmu o tuto pozici nás prosím kontaktujte na tel. : 728 373 140 nebo zanechte svůj kontakt prostřednictvím tlačítka Odpovědět .

    Typ pracovního vztahu

    Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek

    Benefity

    Bonusy / prémie, příspěvek na penzijní / životní připojištění, stravenky / příspěvek na stravování, vzdělávací kurzy, školení

    Požadované vzdělání

    Odborné vyučení bez maturity

    Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost