Rozpočtář/ka oddělení rozpočtu a financování na odboru ekonomickém
Olomoucký kraj
Olomouc, Czech Republic
před 6 dny
source : Hitprace

Termín nástupu : dle dohody, co nejdříveCharakteristika vykonávané práce : vykonávání funkce správce rozpočtu, zajišťování průběžného financování Krajského úřadu Olomouckého kraje a příspěvkových organizací, realizace schválených rozpočtových opatření a změn rozpisu rozpočtu, vedení jejich evidence a navrhování opatření k odstranění zjištěných závad a nedostatků ve vedení rozpočtu.

Požadavky : - dosažené vzdělání : SŠ s maturitní zkouškou, VOŠ, VŠ- obor vzdělání : ekonomika výhodou- znalosti oboru : zákon o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon o krajích, zákon o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů- zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při finančním hospodaření ÚSC a jeho přezkumu výhodou- praxe ve veřejné správě výhodou- praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou- jazykové znalosti cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodouDalší požadované dovednosti- uživatelská znalost PC (MS Office)- samostatnost- komunikativnost- smysl pro týmovou práci - schopnost analyticky a koncepčně mysletPřihlášky v zalepené obálce s označením "NEOTVÍRAT - výběrové řízení na pozici rozpočtář oddělení rozpočtu a financování na Odboru ekonomickém Krajského úřadu Olomouckého kraje" doručte POUZE na adresu : Krajský úřad Olomouckého kraje, Personální útvar, Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 22.

4.2022 do 12 : 00 hodin.Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.

Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete na www.olkraj.cz - volná pracovní místa na KÚOK - přihláška do výběrového řízení - formulář.

Dokument lze otevřít a stahovat pouze přes internet. O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing.

Eleny Šimkové (kancelář č. 716 / 7NP, tel. : 585 508 808, e.simkova olkraj.cz), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení.

Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů.

Nahlásit tuto nabídku
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Požádat
Můj e-mail
Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
Pokračovat
Žádost