ASISTENT / ASISTENTKA vedení společnosti
KARSIT HOLDING, s.r.o.
Jaroměř, CZ
před 2 hodinami
source : Easy-prace.cz
  • Co bude patřit mezi Vaše hlavní úkoly : administrativní řízení kanceláře vedení společnosti; organizace porad a jednání, pořizování zápisů z porad;
  • evidence příchozí a odchozí korespondence; evidence majetku firmy - správa firemních automobilů, budov.Co zaměstnavatel od uchazečů očekává : středoškolské nebo vyšší vzdělání ekonomického / technického zaměření;
  • příjemné vystupování, odolnost vůči stresu; organizační schopnosti, flexibilitu; zodpovědnost, loajalitu, diskrétnost; dobrou znalost práce na PC;
  • velmi dobrou znalost AJ slovem i písmem; řidičské oprávnění sk. B.Co Vám zaměstnavatel nabízí : nástup možný ihned nebo dohodou, zázemí dlouhodobě prosperující výrobní společnosti působící v oblasti automotive, jistotu stabilního zaměstnání, motivační mzdové ohodnocení, pravidelné navyšování mzdy, zaměstnanecké benefity (např.

    jazykovou výuku a další odborný rozvoj, 5 týdnů dovolené, zvýhodněné mobilní tarify pro celou rodinu, závodní jídelnu v areálu společnosti, příspěvek na stravování).

    Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost